یورو | قیمت یورو | بازار ارز | قیمت امروز یورو

قیمت جدید یورو مشخص شد / قیمت امروز یورو در بازار آزاد و صرافی ملی

قیمت یورو در بازار آزاد را در این گزارش مشاهده کنید.

قیمت جدید یورو مشخص شد / قیمت امروز یورو در بازار آزاد و صرافی ملی

یورو یک واحد پولی است که در بیشتر کشورهای اتحادیه اروپا به عنوان پول رسمی استفاده می‌شود. این پول در سال ۱۹۹۹ معرفی شد و در سال ۲۰۰۲ به صورت رسمی در کشورهای عضو اتحادیه اروپا به جای پول‌های ملی مورد استفاده قرار گرفت. یورو به عنوان یکی از پول‌های مهم جهان شناخته می‌شود و در تجارت بین‌المللی و معاملات مالی بسیار استفاده می‌شود. ارزش یورو نسبت به دلار آمریکا و دیگر ارزهای جهانی متغیر است و تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند شرایط اقتصادی، سیاسی و جهانی قرار می‌گیرد.

قیمت لحظه‌ای روز یورو

در معاملات امروز بازار تهران، هر اسکناس یورو ۵۴۹۶۶ تومان قیمت خورد. بر این اساس قیمت هر یورو نسبت به معاملات روز گذشته ۵۱۱ تومان افزایش قیمت را تجربه کرد. روز گذشته یورو در بازار آزاد تهران ۵۴۴۵۵ قیمت خورده بود. همچنین صرافی ملی امروز قیمت هر یورو را ۴۵۶۵۲ تومان برای خرید و ۴۶۱۱۳ تومان برای فروش اعلام کرد. مرکز مبادله قیمت یورو را برای امروز ۴۶۰۱۳تعیین کردند.

قیمت یورو در بازار آزاد آذر ماه

  شنبه یکشنبه دوشنبه سه شنبه چهارشنبه پنجشنبه جمعه
هفته اول آذر - - - - ۵۴۷۳۲  ۵۴۸۱۳ -
هفته دوم آذر ۵۵۱۶۷ ۵۵۰۶۰ ۵۵۲۷۸ ۵۵۱۹۲ ۵۵۶۸۲ ۵۵۴۵۶ -
هفته سوم آذر ۵۵۴۵۲ ۵۵۰۴۰  ۵۴۷۹۹  ۵۴۵۵۰ ۵۴۴۲۵ ۵۴۴۴۱ -
هفته چهارم آذر ۵۴۵۰۶ ۵۴۴۹۲ ۵۴۴۸۵ ۵۴۴۱۷ ۵۴۴۰۹ ۵۴۴۵۵ -
هفته پنجم آذر ۵۴۹۶۶            

 

قیمت یورو امروز در بازار آزاد

قیمت یورو امروز با اندکی افزایش همراه بود. به این ترتیب هر برگ از اسکناس یورو در بازار تهران امروز ۵۴  هزار و ۹۶۶ تومان قیمت خورد. بر این اساس قیمت یورو امروز در بازار آزاد تهران حدود ۵۱۱ تومان نسبت به قیمت یورو در روز گذشته افزایش یافت. روز گذشته یورو با اندکی نوسانات کاهشی ، در بازار آزاد تهران ۵۴۴۵۵ قیمت خورده بود.

قیمت یورو امروز در صرافی‌ ملی

همچنین قیمت هر برگ اسکناس یورو در مرکز مبادله با افزایش نسبت به روز کاری گذشته به ۴۶ هزار و ۱۳ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۱ هزار و ۹۲۱ تومان رسیده است. قیمت یورو در روز گذشته قیمت یورو  ۴۵ هزار و ۸۹۶ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۱ هزار و ۸۳۰ تومان اعلام شده است.

در صرافی ملی نیز قیمت یورو امروز ۴۵  هزار و ۶۵۲ برای خرید و ۴۶ هزار و ۱۱۳ تومان برای فروش قیمت خورد که نسبت به قیمت روز گذشته افزایش داشته است. روز گذشته قیمت یورو در صرافی ملی ۴۵ هزار و ۴۳۷ برای خرید و ۴۶ هزار و ۱۳ تومان برای فروش تعیین شده بود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر