دستور اژه ای برای پرونده واگذاری خودرو به مجلسی ها

احمد علیرضا بیگی در وکنش به عدم اجازه نطق در صحن، گفت: نماینده حق اظهار نظر پیرامون کلیه موضوعات کشور را چه در موضوعات داخلی و چه خارجی دارد و کسی هم حق ندارد او را مورد استنطاق قرار دهد.

احمد علیرضابیگی نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی در واکنش به عدم اجازه برای نطق در صحن علنی مجلس، اظهار داشت: اساسا تبصره 2 ماده 6 مربوط به آیین‌نامه داخلی مجلس ناظر بر این موضوع است که نماینده حق اظهار نظر پیرامون کلیه موضوعات کشور را چه در موضوعات داخلی و چه خارجی دارد و کسی هم حق ندارد او را مورد استنطاق قرار دهد.

وی ادامه داد: قاعدتا هیچکس نمی‌تواند نماینده را بخاطر فعلی که در چارچوب نمایندگی است مورد بازخواست قرار دهد و در تاریخ ثبت خواهد شد که یک نماینده مردم برای دفاع از حقوق ملت این اتفاق برایش افتاد.

این نماینده مجلس یازدهم تصریح کرد: درحال حاضر ما اطلاعات مربوط به 147 خودرو را در دستور کار داریم و معلوم هست دست چه کسانی قرار دارد و همان ها را مطالبه می‌کنیم؛ در همین خصوص هم نامه‌ای خدمت ریاست محترم قوه قضائیه نوشتم و از نحوه عملکرد قوه قضائیه در این باره گله مندی کردم، خوشبختانه آقای اژه‌ای دستور رسیدگی دادند و به زودی هیاتی از جانب دادستانی کل برای بررسی این پرونده تشکیل خواهد شد.

 

منبع: برنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها