در گفتگوی تیتر کوتاه با مدیرعامل شرکت تک لاد مطرح شد؛

۵ اصل موفقیت تک لاد

مدیرعامل شرکت تک لاد در خصوص صادرات محصولات اعلام و اطفا حریق گفت: ما پروژه هایی را در خارج از کشور داشته‌ایم که کار طراحی، تهیه تجهیزات، نصب و راه‌اندازی را آموزش داده ایم، اما در بحث صادرات تجهیزات هنوز موفق نبوده ایم، زیرا تجهیزاتی که دارای استانداردهای بین‌المللی باشند، ساخته نشده است.

۵ اصل موفقیت تک لاد

سیستم اعلام و اطفا حریق یکی از مهم‌ترین ابزارها برای ایمنی و حفاظت در مقابل آتش‌سوزی در ساختمان‌ها و اماکن عمومی است. این سیستم با اعلام به موقع هر گونه حادثه حریق و فراهم کردن امکان اقدامات اطفا حریق در اسرع وقت، از آسیب به افراد و مال‌ها جلوگیری می‌کند. سیستم‌های مدرن اعلام و اطفا حریق، از فناوری‌های پیشرفته مانند سنسورهای دود، دما و گازهای خطرناک برای تشخیص حریق استفاده می‌کنند و با ارسال هشدار به نیروهای اطفا حریق و اعلام به افراد حاضر در ساختمان، امکان اقدامات سریع و موثر را فراهم می‌کنند. این سیستم باعث کاهش زمان واکنش و افزایش امنیت در مقابل حریق می‌شود.

سیستم اعلام و اطفا حریق برای بیمارستان ها بسیار اهمیت دارد. بیمارستان‌ها به عنوان محیط‌های پر از بیماران و تجهیزات پزشکی قرار گرفته در معرض خطر حریق قرار دارند. این سیستم‌ها نه تنها به منظور اطلاع‌رسانی سریع و دقیق در صورت وقوع حریق بلکه برای اقدامات اطفای حریق و ایمنی بیماران، کارکنان و بازدیدکنندگان بیمارستان ضروری هستند. این سیستم‌ها به بیمارستان‌ها کمک می‌کنند تا زمان واکنش به حوادث حریق را کاهش داده و از ایجاد آسیب به افراد و تجهیزات حیاتی جلوگیری کنند.

در همین راستا در هشتمین نمایشگاه هاسپیتکس با محمدرضا حیدری بنیانگذار و مدیرعامل شرکت تک لاد به گفتگو پرداختیم.

محمدرضا حیدری در ابتدا به معرفی شرکت تک لاد پرداخت و گفت: حدود ۴۰ سال پیش زمانی که به ایران آمدم، این شرکت را تاسیس کردم. شروع فعالیت ما در این شرکت با خدماتی نظیر سیستم‌های اعلام حریق و اطفا حریق اتوماتیک بود که در ایران برای نخستین بار این سیستم‌ها را راه‌اندازی کردم و در دانشکده سازمان آتش نشانی در این زمینه تدریس داشتم و بیش از هزار و هفتصد پروژه ارزشمند ملی نظیر، کتابخانه ملی، کتابخانه آستان قدس رضوی، بانک مرکزی، ایرانسل و بسیاری پروژه‌های دیگر را به انجام رسانده‌ایم.

شرکت-تک لاد

وی در رابطه با مزیت شرکت تک لاد نسبت به سایر شرکت هایی که در این زمینه فعالیت دارند، عنوان کرد: همه شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، موفق هستند، اما کاری که ما در این حوزه انجام می‌دهیم، کاری تخصصی است و بر اساس پنج اصل که از ابتدای شروع به کارمان آنها را رعایت کرده ایم، فعالیت خود را تاکنون ادامه داده‌ایم. این پنج اصل شامل طراحی سیستم‌ها بر اساس استانداردهای لازم، واردات تجهیزات با کیفیت بالا، نصب این تجهیزات بر اساس استانداردهای معتبر جهانی، آموزش کاربران سیستم‌های مورد نظر و در نهایت سرویس و نگهداری سیستم ها، است. ما این پنج اصل را همواره در پروژه‌های خود استفاده و رعایت کرده‌ایم و خوشبختانه موفق هم بوده‌ایم.

مدیرعامل شرکت تک لاد در ادامه افزود: به طور کلی افراد باید بدانند که حریق یک خدمتکار خوب و یک کارفرمای بسیار بد است. به این معنا که حریق، ممکن است مشکلات بسیاری را برای همه انسان‌ها به وجود آورد، بنابراین باید به جای نصب این سیستم‌ها در جهت اطفا حریق سعی داشته باشیم تا از شروع حریق جلوگیری کنیم. در واقع جامعه و افراد باید اطلاعاتی در خصوص اینکه چطور به شروع حریق دامن نزنیم و همینطور خاموش کردن آن در مراحل اولیه، داشته باشیم.

محمدرضا-حیدری

حیدری در پاسخ به سوال خبرنگار تیتر کوتاه مبنی بر میزان صادرات شرکت تک لاد گفت: ما پروژه هایی را در خارج از کشور داشته‌ایم که کار طراحی، تهیه تجهیزات، نصب و راه‌اندازی را آموزش داده ایم، اما در بحث صادرات تجهیزات هنوز موفق نبوده ایم، زیرا تجهیزاتی که دارای استانداردهای بین‌المللی باشند، ساخته نشده است.

وی در پایان نظر خود در خصوص برگزاری هشتمین دوره نمایشگاه هاسپیتکس را بیان کرد: نمایشگاه هاسپیتکس امسال بسیار خوب بود و به عقیده من لازم است که سالیانه این نمایشگاه‌ها برگزار شده تا سایر افراد هم به بازدید از این نمایشگاه تشویق شوند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها