نماینده مجلس دهم:

نمایندگان فکر می کنند دیگر نیازی به ملت ندارند/ مردم از دور زدن فیلترینگ لذت می برند

نمایندگان فکر می کنند دیگر نیازی به ملت ندارند/ مردم از دور زدن فیلترینگ لذت می برند

یک نماینده مجلس دهم اظهار کرد: اداره کشور چه در پارلمان و چه در دولت توسط عقلا انجام نمی شود. هیچ کسی با خانواده خود لجبازی نمی کند ولی مجلسی ها با مردم لجبازی می کنند. زیرا فکر می کنند دیگر نیازی به رای مردم ندارند و به طرف حکومت می روند تا به سمت جمهوریت و مردم حرکت نکنند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، در گفت و گو با تیتر کوتاه در رابطه با نتیجه ی اصلاحات وعده داده شده دولت پس از ناآرامی ها و ارتباط آن با طرح های اخیر مجلس اظهار کرد: دولت در اظهاراتش صادق نیست. آنچه در این بین وجود دارد این است که ما با هیچ بگیر و ببندی نتیجه نگرفته ایم. به ماهواره و داستان های قبلی برگردید همه از این دست است؛ وی پی ان ها پول مفتی است که در جیب برخی می ریزند و اگر رد گیری کنید سود آن به فرزندان برخی مسئولان می رسد. پس از بگیر و ببندها هیچ اتفاقی نیفتاد جز اینکه مردم توانستند به شبکه هایی که ضرورتی نداشت به دنبالش بروند دسترسی پیدا کردند. امروز همه وی پی ان می فروشند و این از کارهای بیهوده ای است که دولتمردان ما انجام می دهند. 

وی افزود: فیلترینگ ها هیچ تاثیری نداشت و فقط کار برای مردم سخت‌تر شد که اتفاقا دور زدن سخت گیری ها و فیلترینگ برای مردم جذاب شده است. همانطور که برای دولت جالب است که تحریم ها را دور بزند، مردم هم به همین روش عمل می کنند. 

ایمن آبادی تاکید کرد: اداره کشور چه در پارلمان و چه در دولت توسط عقلا انجام نمی شود. هیچ کسی با خانواده خود لجبازی نمی کند ولی مجلسی ها با مردم لجبازی می کنند. زیرا فکر می کنند دیگر نیازی به رای مردم ندارند و به طرف حکومت می روند تا به سمت جمهوریت و مردم حرکت نکنند. مجلس گمان می کند دوباره با قهر اکثریت و انتخاباتی اقلیتی برنده خواهند شد. لجبازی و کینه توزی و برخورد و ارائه طرح هایی که ضرورت کشور نیست چه معنایی دارد؟! انقلاب ۴۵ سال را رد کرده و این ها به دنبال اعدام و محاکمه و برخورد و زندانی کردن و اظهار ندامت گرفتن هستند. روشی که دولت در پیش گرفته شیوه درستی نیست باید با مردم مهربان بود. امروز با مردم مهربان نیستیم و بیشتر شوآف است. 

وی اضافه کرد: مردم دیگر سخنرانی و حرف نمی خواهند کار می خواهند. کسی که در چادر از سرما یخ کرده نیازی به سخنرانی ندارد، در زلزله خوی افتضاح مدیریتی را شاهد هستیم، رییس جمهور در میان مردم خوی می گوید من به گزارشاتی که دادند اعتماد نکردم باید به ایشان بگوییم این بسیار بد است که به معاون خود اعتماد ندارید.

این نماینده سابق مجلس در رابطه با طرح های اخیر مجلس و عدم دغدغه مندی نمایندگان در مورد حجاب گفت: مجلسی ها یکبار گفتند بی حجاب ها و بدحجاب ها را از سیستم بانکی حذف می کنیم شاهد بودیم چقدر پول از سیستم بانکی خارج شد. فرودگاه امام را ببینید چقدر مردم خارج می شوند؟ باید پرسید شما چه کار کرده اید که مردم بعد از چهار دهه در حجاب اینطور سست شده اند؟ اینهمه پول برای تریبون های تازه و نماز های جمعه و ... هزینه کردید. این پول ها چه شد که امروز مجبور هستید کارت ملی را مسدود کنید و از خدمات اجتماعی محروم کنید؟ مگر شما قوه قضاییه هستید؟ جزای کدام جرم ساقط شدن از خدمات اجتماعی است؟ این قانون‌ اساسی را یکبار هم خودتان بخوانید ، آیا چنین اختیاری دارید؟ شما وظیفه دارید تا برای مردم کار کنید نه اینکه بر علیه مردم قانون بگذارید. 

وی ادامه داد: نکته مهم این است که مجلس باید نماینده مردم باشد. باید برای مردم و رفاه مردم برنامه داشته باشید اما مجلس ما هر روز طرحی می دهد که چطور مردم را در کوچه بن‌بستی بیاندازد و غافلگیر کند. مردم هر روز از اخبار پارلمان شوکه می شوند؛ نه اینکه خوشحال شوند و اخبارش را تعقیب کنند. 

ایمن آبادی در پایان گفت: برای نمایندگان ما جا نیفتاده که نماینده مردم هستند بلکه خود را نماینده حاکمیت می دانند. اگر نطق نمایندگان را گوش بدهید قاطبه آنها از دولت حمایت می کنند، مسائل و مشکلات مردم کجا باید رسیدگی شود؟ مجلس راه خود را گم کرده و به ناکجا آباد می رود. پارلمان ما مسیر گم کرده است. امروز در کمال تعجب میبینیم که کمیسیون اقتصادی ما از طرح دروغین مولد سازی یعنی بهم ریختن بیت المال کشور حمایت می کند. مولد سازی و مصونیت قضایی و راکد شدن قوانین تا دو سال چه معنایی دارد؟! کمیسیون اقتصادی از این طرح حمایت می کند و همین نشان می داد مجلس راه خود را گم کرده و از هیات دولت پشتیبانی‌ می کند.

 

 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • اعتراض

    عملکرد دولت حسن روحانی در این مدت 8 سال به نفع کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نبوده است.
    عملکرد دولت سید ابراهیم رئیسی از سال 1400 تاکنون به نفع کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نبوده است.

  • اعتراض



    نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخانه ملت از سال 1388 تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات کارکنان رسمی و هم به ویژه بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور نکردند چرا؟

  • ناشناس


    مردم دیگر نیازی به نمایندگان مجلس ندارد

  • ناشناس

    آیا می‌‏توان نمایندگان مجلس را برکنار کرد؟
    بررسی تخلفات دولت نیازی به رأی مجلس ‌ندارد

  • اعتراض


    امروز سه شنبه ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ هست متاسفانه هنوز معومات تیر و مرداد ماه سال ۱۴۰۱ به برخی بازنشستگان تامین اجتماعی سبزدشت بهارستان جاده تهران ساوه را واریز نکردند چرا؟
    و هیچ کسی هم متاسفانه پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
    دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هم سکوت کرده اند چرا؟


  • ناشناس


    رئیسی جرأت نمی‌کند مخالفتش با برخوردهای تند و سلبی درباره حجاب را بگوید

  • ناشناس

    دولت رئیسی هم متاسفانه در این مدت 2 سال نتوانسته است که مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور را حل کند چرا؟

  • ناشناس

    همه‌ وعده‌های رئیسی هم مانند وعده های روحانی 100 درصد فقط دروغ بوده است
    چرا دولت‌ها نمی‌توانند مشکلات را حل کنند؟
    دولت‌ها در سیاست داخلی انقلابی عمل نکرده‌اند.

  • ناشناس

    نمایندگان دنیاطلب به درد مردم نمی‌خورند
    نمایندگان مجلس که ۷۰ خودرو شاسی بلند دریافت کردند و باید از خانه ملت اخراج شوند و دیگر به درد مردم و کشور نمی خورند

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها