معاون امور زنان رئیسی با طالبان «قرارداد» بست

معاون امور زنان رئیسی با طالبان «قرارداد» بست

:معاون زنان و امورخانواده نهاد ریاست جمهوری در خصوص دیدارش با هیأتی از طالبان گفت: در بحث بهداشت قرارداد بسته شده است که تعدادی از خانم‌های برای آموزش بیایند.

به گزارش تیترکوتاه، انسیه خزعلی درباره جزئیات دیدارش با هیأتی از طالبان گفت: این گروه که برای کار علمی و مسائل بهداشتی و درمانی آمده بودند، داوطلب بودند که صحبتی درباره با برنامه بانوان‌شان داشته باشند.

معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری ادامه داد: نشستی با این هیأت داشتیم، پیشنهاداتی هم درباره آموزش در بخش‌های بهداشتی که متولی خود وزارت بهداشت بود داده شد و قرار گذاشتند تعدادی از خانم‌ها برای این دوره بیایند و پیشنهاداتی برای آموزش عالی در سطوح مختلف وزارت علوم دادیم.

وی ادامه داد: خود هیأت طالبان پیشنهاداتی در مورد بحث همکاری‌های مشاغل، صنایع دستی و کارهایی که بین ایران و این کشور می‌توان انجام داد، داشتند.

خزعلی خاطرنشان کرد: این هیات بسیار تشکر کردند از این که مهاجرین افغانی و به خصوص خانم‌های‌شان را چه از نظر بهداشت و چه از نظر آموزشی تحت پوشش قرار دادیم.

وی ادامه داد: ما هم خواستار این شدیم که توسعه بیشتری را در بحث زنان داشته باشند و ما بتوانیم با زنان این کشور ارتباط داشته باشیم و ان‌شاالله بتوانیم بحث آموزش را به صورت جدی پیگیری کنیم.

معاون زنان و امور خانواده ریاست جمهوری درباره این‌که برای آموزش زنان در چه مقاطع تحصیلی با هیأت طالبان صحبت شد، گفت: ما بیشتر بحث آموزش دانشگاهی را مطرح کردیم و این که بسیاری از دانشگاه‌های ما این پذیرش را دارند و می‌توانیم تعدادی از دانشجویان آنها را پذیرش کنیم، البته در بحث بهداشت قرارداد هم بسته شده است که تعدادی از خانم‌های برای آموزش بیایند.

 

 

 

 

برچسب‌های خبر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها