شرکت های برتر جواهرات ۲۰۲۳

در دنیای مد و زیبایی برای زیباتر شدن و استفاده از بهترین ها، برندهای زیادی وجود دارند. این سوال باقی همواره در ذهن ها پدید می آید: محبوب ترین مارک های جواهرات طراح کدامند. در ادامه به معروفترین برند های جواهرات طلا و نقره خواهیم پرداخت.

تیفانی، Tiffany and Co

تیفانی به عنوان یک فروشگاه لوازم التحریر و کالاهای فانتزی در نیویورک شروع به کار کرد. با این حال، امروزه این نام شناخته شده ای است که از سال 1837 وارد تجارت شده است. Tiffany and Co. که به خاطر صنعت نقره آن جایزه های متعددی گرفته است و همچنان به عنوان برجسته ترین نقرا ساز در آمریکا باقی مانده است. کارهای تیفانی با توجه به تمام سبک و مد های جهان از تسبیح نقره گرفته تا گردنبند الماس ساخته می شود.

این برند عجیب‌تر و کمیاب‌ترین قطعات خود را در مجموعه سالانه کتاب آبی خود که در سال 1845 شروع به کار کرد، به نمایش می‌گذارد. برخی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین قطعات جواهرات طلا و نقره آن‌ها عبارتند از Return To Tiffany، Tiffany Key و Tiffany Soleste و البته حلقه‌های نامزدی با 6 شاخک. . Tiffany & Co به دلیل جعبه آبی کوچک خود که مترادف با کیفیت، لوکس و سبک است، مشهور است.

  • پوشندگان مشهور:  آدری هپبورن، الیزابت تیلور، ریس ویترسپون
  • محدوده قیمت:  155 تا 600000 دلار
  • گران‌ترین قطعه Tiffany & Co فروخته شده در حراج:  یک حلقه پلاتینیومی گرد 3.09 قیراطی با شفافیت VS1، به قیمت 60000 دلار در سال 2016 فروخته شد.

خرید تیفانی

هری وینستون

هری وینستون  در سال 1932 در شهر نیویورک با بنیانگذار خود هری وینستون تاسیس شد. او به زودی تاج "پادشاه الماس" و "جواهری برای ستارگان" را به دلیل ابداع جواهرات زیبایش دریافت کرد. یکی از برجسته‌ترین قطعاتی که او به دست آورد، الماس امید 45.42 قیراطی بود، یک تاج الماس آبی مایل به خاکستری شکل قلب، که به جورج چهارم پادشاه بریتانیا منتقل شد. امروزه در واشنگتن دی سی به عنوان بخشی از نمایشگاه های موسسه اسمیتسونیان یافت می شود.

  • پوشندگان مشهور:  جنیفر لوپز، مدونا، جولی اندروز، ناتالی پورتمن
  • محدوده قیمت:  400 تا 4 میلیون دلار
  • گران‌ترین هری وینستون فروخته شده در حراج:  The Gulf Pearl Parure، مروارید طبیعی و الماس 325 قیراطی، در سال 2006 به قیمت 4,189,165 دلار فروخته شد.

کارتیه

برند کارتیر در سال 1847 توسط لویی فرانسوا کارتیه تأسیس شد، شهرت خود را به عنوان "جواهرساز پادشاهان، پادشاه در میان جواهرات" به دست آورد و در ترکیب پلاتین و الماس پیشگام بود. برجسته ترین محصولات برند کارتیر شامل مجموعه Love، Juste un Clou و Panthere، دستبند کارتیر و گردنبند کارتیر است. این مجموعه های متمایز به طور گسترده ای در بین افراد مشهور با تنوع های موجود در رنگ های طلایی مختلف و با یا بدون تزئینات الماسی محبوب هستند.

  • پوشندگان مشهور:  اندی وارهول، تام کروز، آنجلینا جولی، زک افرون، کیت میدلتون
  • محدوده قیمت:  100 تا 2.76 میلیون دلار
  • گرانترین کارتیه فروخته شده در حراج:  یک یاقوت برمه ای 25.6 قیراطی به نام یاقوت طلوع آفتاب. این سنگ به عنوان گران ترین سنگ یاقوت، سنگ قیمتی و غیر الماس در جهان لقب گرفت و در سال 2015 به قیمت 30،335،698 دلار فروخته شد.

دستبند کارتیر

CHOPARD

Chopard  یک برند سوئیسی است که توسط Louis-Ulysse Chopard در دهه 1860 راه اندازی شد و در اصل برای تولید ساعت و ساعت های جیبی برای زنان شناخته شد. زمانی که Chopard در سال 1963 به کارل شوفله فروخته شد، این برند به خاطر ساعت‌های الهام گرفته از هنر دکو و خط Happy Diamonds مورد توجه قرار گرفت.

الماس های شناور بدون امضای این برند در پشت شیشه ساعت در اواسط دهه 1970 ساخته شد. اکنون شریک شرکتی جشنواره فیلم کن، زمان‌سنج رسمی جایزه بزرگ موناکو و Mille Miglia است. شوپارد به استفاده از طلای منشأ اخلاقی افتخار می کند و قصد دارد در نهایت از طلای پایدار در تمام قطعاتی که تولید می کند استفاده نماید.

  • پوشندگان مشهور:  خاویر باردم، کالین فرث
  • محدوده قیمت:  2000 تا 16.26 میلیون دلار
  • گران ترین شوپارد فروخته شده در حراج:  مجموعه ای از جواهرات زمرد و الماس، به قیمت 1,171,932.51 دلار فروخته شد.

ون کلیف و آرپلز

پس از ازدواجشان در سال 1895، آلفرد ون کلیف و استل آرپلز در سال 1906 یک خط مجلل راه اندازی کردند که هنوز هم وجود دارد. ون کلیف و آرپل با افتتاح اولین فروشگاه خود در میدان وندوم در پاریس، در دهه 1940 اولین فروشگاه خود را در ایالات متحده در پالم بیچ و سپس نیویورک افتتاح کردند.

  • پوشندگان مشهور:  ملکه ماری خوزه ایتالیا، مارگو رابی، کامرون دیاز، ماریا کری
  • محدوده قیمت:  1500-490000 دلار
  • گرانترین ون کلیف و آرپلز فروخته شده در حراج:  انگشتر 8.24 قیراط یاقوت و الماس، به قیمت 4226500 دلار در سال 2011 فروخته شد.

گراف

خاستگاه گراف  در انگلستان در سال 1960 آغاز شد، زمانی که لارنس گراف این شرکت را تأسیس کرد. این برند به دلیل طرح های الماس بزرگ خود و همچنین به دلیل خرید و تنظیم مجدد الماس های برجسته شهرت زیادی دارد. برخی از معروف‌ترین الماس‌های گراف عبارتند از: گراف پینک، الماسی با تراش زمرد صورتی با وزن بیش از 20 عیار، و دیلر سان رایز، بزرگترین الماس زمردی با تراش فانتزی ویوید زرد در جهان.

  • پوشندگان مشهور:  ملانیا ترامپ، LMFAO، پرنسس دیانا فقید، شاهزاده شارلین موناکو
  • محدوده قیمت:  1350 تا 46.2 میلیون دلار
  • گرانترین گراف فروخته شده در حراج:  گراف پینک، الماس صورتی کمیاب 24.78 قیراطی، در سال 2017 به قیمت 46 میلیون دلار فروخته شد.

دیوید یورمان

این خط توسط دیوید و سیبیل یورمن در سال 1980 تاسیس شد. این خط به مجسمه سازی طرح هایی که یادآور جنبش صنایع دستی آمریکا هستند، معروف است. یکی از طرح های محبوب، دستبند کابلی امضا شده آنها در نقرا و طلا است که با نگین های رنگی تزئین شده است.

این برند از رنگ های روشن و طرح های بازیگوش و ساختار یافته استفاده می کند. دیوید یورمن برای پوشیدن روزمره و مخصوصاً برای چیدن دستبندها عالی است، یک انتخاب محبوب برای مردان و زنان در تمام سنین است.

  • پوشندگان مشهور:  کیت هادسون، شکیرا، برد پیت، جسیکا سیمسپسون
  • محدوده قیمت:  300-50000 دلار
  • گران قیمت ترین دیوید یورمن فروخته شده در حراج:  گردنبند قابل تعویض طلای 18 عیار، الماس و سیترین، به قیمت 7380 دلار فروخته شد.

سواروسکی SWAROVSKI

سواروسکی مجموعه ای متنوع از کیفیت، مهارت و خلاقیت بی نظیر را ارائه می دهد. سواروسکی که در سال 1895 در اتریش تأسیس شد، کریستال های با کیفیت بالا، سنگ های قیمتی واقعی و سنگ های ساخته شده و همچنین محصولات نهایی مانند جواهرات، لوازم جانبی و نورپردازی را طراحی، تولید و به بازار عرضه می کند. گردنبند سواروسکی با کریستال های جذاب و رنگین کمانی از معروفترین محصولات این برند است.

  • محدوده قیمت:  100-40000 دلار

گردنبند سواروسکی

BVLGARI

بولگاری که بلگاری نیز نوشته می شود، به خاطر سنگ های قیمتی و الماس های رنگی اش مشهور است. از زمان ایجاد آن در سال 1884، در میان مشتریانی که به دنبال قطعات طلا و نقرا رنگی روشن و بزرگ با جلوه‌های کروماتیک هستند، مورد علاقه مردم بوده است. همچنین به دلیل این نام تجاری است که برش کابوچون، یک تراش سنگ قیمتی محبوب در دوران باستان، دوباره برقرار شد.

  • پوشندگان مشهور:  الیزابت تیلور، جینا لولوبریجیدا، مونیکا ویتی، کایرا نایتلی
  • محدوده قیمت:  1000 تا 12 میلیون دلار
  • گران ترین بولگاری فروخته شده در حراج:  بولگاری 57.72 قیراطی  Sapphire  Suitor، به قیمت 5,906,500 دلار در سال 2011 فروخته شد.

noghra.com

رپورتاژ
برچسب‌های خبر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها