قیمت بیت کوین بر لبه پرتگاه

یک تریدر باسابقه در بازار رمز ارزها معتقد است بیت کوین اکنون به اوج خود رسیده و احتمال دارد به محدوده ۳۰ هزار دلار سقوط کند.

قیمت بیت کوین بر لبه پرتگاه

در حال حاضر، قیمت بیت کوین بسیار پویا است. این ارز دیجیتال در طول سال‌های گذشته رشد چشمگیری داشته و قیمت آن به صورت مداوم تغییر می‌کند. از آنجایی که قیمت بیت کوین تحت تأثیر عوامل چندگانه‌ای از جمله تقاضا و عرضه، وضعیت بازارهای مالی، خبرها و تصمیم‌های سیاسی قرار دارد، پیش‌بینی دقیق آن بسیار دشوار است.

پیتر برَنت، تریدر حرفه‌ای و باسابقه معتقد است که بیت‌کوین (BTC) ممکن است در زمان رسیدن به بالاترین قیمت تاریخی (ATH) خود یعنی ۷۳۸۳۵ دلار، به اوج خود رسیده باشد. با این حال، برَنت گفت، این احتمال وجود دارد که رمزارز مذکور اکنون به محدوده ۳۰ هزار دلار یا حتی پایین‌تر سقوط کند. نکته جالب توجه آن است که برَنت معتقد است چنین کاهش قیمتی می‌تواند از دیدگاه بلندمدتی «بهترین گزینه» باشد.

پیتر برَنت، در پُست وبلاگ اخیر خود پیشنهاد می‌کند که بیت‌کوین ممکن است درحال‌حاضر به اوج خود در چرخه صعودی قیمت رسیده باشد.

وی گفت که اعتقاد دارد قیمت BTC به محدوده ۳۰ هزار دلار یا حتی به پایین‌ترین سطح قیمت در سال (۲۰۲۱) بازگردد.

برَنت این عقب‌نشینی مورد انتظار قیمت بیت‌کوین را به پدیده‌ای به‌نام «پوسیدگی‌نمایی» (الگوی تاریخی بازده نزولی در چرخه‌های صعودی) نسبت می‌دهد که معتقد است بر این دارایی دیجیتال که به‌تازگی به بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۷۳۸۳۵ دلار رسیده است، تأثیر خواهد گذاشت.

منبع: مهر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها