نمایشگاه تحول خودرو | ایران خودرو | خودرو ملی

رقابت نفس گیر سایپا و ایران خودرو در این نقطه از تهران / منتظر مهمترین نمایشگاه خودرو پایتخت باشید

امسال در هیچ یک از سایت های نمایشگاهی پایتخت رویدادی در حوزه خودروسازی نداشتیم.

رقابت نفس گیر سایپا و ایران خودرو در این نقطه از تهران / منتظر مهمترین نمایشگاه خودرو پایتخت باشید

شرکت های ایران خودرو و سایپا به عنوان غول های خودروسازی کشور از ۲۳ تا ۲۶ آبان ماه با هدف معرفی آخرین دستاوردهای صنعتی خود در نمایشگاه تهران حاضر خواهند شد.

رضا طومار رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه تحول صنعت خودرو با اعلام این خبر اظهار داشت: برندهای بزرگ خودرویی امسال در دوره دوم نمایشگاه ما حضور فعال دارند. بخش مهمی از فضای برگزاری نمایشگاه نیز در اختیار ایران خودرو و سایپا دو خودروساز ارشد کشورمان خواهد بود که با تمام محصولات جدید و پرطرفدار خود در نمایشگاه حاضر خواهند شد.

این فعال نمایشگاهی با اشاره به رشد بیش از ۵۰ درصدی در فضای برگزاری نمایشگاه خودرو تاکید کرد: امسال در هیچ یک از سایت های نمایشگاهی پایتخت رویدادی در حوزه خودروسازی نداشتیم. نمایشگاه تحول صنعت خودرو با مجوز رسمی از سازمان توسعه تجارت اولین رویداد خودرویی امسال است که حضور ویژه شرکت های خودرو سازی و اشتیاق آنها به معرفی دستاوردهایشان نشان می دهد نمایشگاه امسال حتما پر مخاطب خواهد بود.

شایان ذکر است که دومین نمایشگاه تخصصی تحول صنعت خودرو به همت شرکت نیکاتیس از  ۲۳تا ۲۶ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها