آپشن جدید به سدان محبوب ایران خودرو اضافه شد

گروه صنعتی ایران خودرو در نظر دارد محصول هایما اس۵ را با آپشن جدید صندوق برقی روانه بازار کند.

آپشن جدید به سدان محبوب ایران خودرو اضافه شد

خودروی هایما اس ۵ یک خودروی کوچک سدان چهار درب با طراحی جذاب و مدرن است که توسط شرکت هایما چین تولید می شود. این خودرو در دو نوع موتور بنزینی ۱.۵ لیتری و ۱.۸ لیتری تولید می شود و به صورت دستی و اتوماتیک در دسترس است.

امکانات ایمنی این خودرو شامل سیستم های ضد قفل ترمز (ABS)، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)، کنترل پایداری الکترونیکی (ESC) و هشدار تصادف (SRS) می باشد.

در برخی از نسخه های این خودرو، امکاناتی مانند سیستم هوشمند کنترل فاصله از جلو (FCW)، هشدار خروج از مسیر (LDW)، دوربین عقب و سنسورهای پارکینگ نیز وجود دارد.

همچنین، این خودرو دارای امکاناتی مانند سیستم صوتی با صفحه نمایش لمسی، سیستم گرمایش و سرد کننده هوا، سیستم تهویه خودکار، سیستم شیشه برقی و سیستم های اتصال به اسمارتفون و بلوتوث است.

حال گروه صنعتی ایران خودرو با صدور اطلاعیه ای عنوان کرده که در نظر دارد محصول هایما اس۵ را با آپشن جدید صندوق برقی روانه بازار کند.

در متن این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع نمایندگیهای مجازمیرساند با توجه به عرضه موفق آپشن جک برقی روی هایما اس۷ پلاس از سال گذشته و استقبال گسترده مشتریان، شرکت ایران خودرو بر آن شد تا برای آسایش و رفاه بیشتر مشتریان هایما اس۵ نیز این آپشن (جک برقی در صندوق عقب) را عرضه نماید.

این آپشن در بازارهای خودروهای داخلی و خارجی از جایگاه ویژه ای برخوردار است و مشتریان دارای محصولات SUV و CUV اغلب متقاضی آن هستند. جک برقی به راننده امکان می دهد که با فشردن یک دکمه بر روی ریموت خودرو و یا کلید باز شدن صندوق که در داخل خودرو تعبیه شده یا با حرکت پا در زیر در صندوق، آن را به صورت هوشمند باز کند ومجدداً درب صندوق به صورت هوشمند بسته خواهد شد.

خصوصیات جک برقی صندوق عقب هایما اس۵

۱ مونتاژ پذیری آسان و مطابق با تکنولوژی تولید خودرو

۲ دارای استاندارد و تاییدیه مالک برند هایما

۳ دارای سیستم تشخیص مانع

۴ دارای حسگر حرکت پا جهت باز و بست درب

۵ قابلیت باز و بست با ریموت فابریک خودرو

۶ عدم عملکرد در زمان نبود ریموت (جهت جلوگیری از سرقت)

۷ عملکرد در زمان توقف کامل خودرو

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها