قیمت شاهین اتوماتیک در کارخانه تغییر کرد

سایپا قیمت این خودرو را ۲۸ میلیون تومان ارزان کرد

قیمت نهایی خودرو شاهین اتوماتیک در کارخانه توسط شرکت سایپا کاهش یافت.

سایپا قیمت این خودرو را ۲۸ میلیون تومان ارزان کرد

شاهین یکی از خودروهای تولید شده توسط شرکت سایپا است. این خودرو در دسته‌بندی خودروهای کوچک قرار می‌گیرد و به عنوان یک خودرو اقتصادی و مقرون به صرفه شناخته می‌شود.

شاهین سایپا با طراحی ساده و کلاسیک خود، به عنوان یک خودرو شهری مناسب برای استفاده روزانه محسوب می‌شود. همچنین، شاهین سایپا دارای بخش صندوق عقب بزرگی است که به راحتی می‌توان بارهای کوچک را در آن حمل کرد.

بدنبال اعتراض حواله داران خودرو شاهین اتوماتیک نسبت به قیمت بسیار بالای این خودرو، شرکت سایپا تصمیم گرفته است قیمت این محصول را کاهش دهد.

جزئیات تغییر قیمت:

قیمت قبل: ۶۴۱/۷۱۸/۰۰۰ تومان

قیمت جدید: ۶۱۳/۶۰۲/۰۰۰ تومان

 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    دست شما درد نکنه . 400 میلیون تومان گران شده خبری نیست . 28 میلیون با منت کم کرده خیلی کار مهمی انجام داده . مردم هم که گوش مخملی هستند . بتازید که دوره ؛ دوره شماست . "خدا لعنت کند قوم ظالم را "

  • عظیم

    سلام چرا حواله شاهین gاتومات برای زمستان ۱۴۰۳ حواله اولش آمده برای ما نیامده برای ما شاهین gدندی است برای ما هم زمستان ۱۴۰۳است ممنون میشم پیگیری کنید

  • محسن

    تقاضا میکنم صدای ماراهم به مسئولان سایپا وشورای رقابت برسانید،،که کوییک دنده‌ایGX.Rثبت نام کردیم،،قیمت 370میلیون اعلام شده،،تمام کسایی که باهزارزحمت کوییک ثبت نام کردند ازقشر ضعیف جامعه هستند،،بدادمابرسید واقعاً تکمیل وجه این خودرو برای ما غیرممکن هست،،قیمت بسیار بالایی گذاشتن که از خیلی خودروهایی که ایران خودرو تولید می‌کنه گرونتره و منطقی نیست،،ممنونم🙏🙏🙏🙏🙏

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها