کاهش قیمت ارزان ترین خودروی مونتاژی بازار

در بازار مونتاژی‌ها، قیمت خودرو کاهش‌های محسوسی تجربه کرد اما تعداد محصولاتی که افت و خیز قیمتی داشتند، به نسبت داخلی‌های بازار کمتر بود.

کاهش قیمت ارزان ترین خودروی مونتاژی بازار

ام‌وی‌ام X۲۲ دنده‌ای اسپرت لاکچری که جزو ارزان‌ترین محصولات مونتاژی بازار به شمار می‌رود، با حدود پنج میلیون تومان افت قیمتی که تجربه کرد، با نرخ ۷۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

بسترن B۳۰ با مدل ۱۴۰۰ که از سدان‌های توقف تولید خورده بهمن موتور محسوب می‌شود، برخلاف هفته‌های گذشته حدود ۵۰ میلیون تومان افزایش قیمت را تنها در یک روز تجربه کرده است. به این ترتیب این سدان چینی با قیمت یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان معامله می‌شود که به نوعی تنها خودروی روز بوده که افزایش قیمت دارد.

هایما S۵ اتوماتیک ۶ سرعته یکی از کراس‌اوورهای مونتاژی ایران خودرو بوده که همانند X۲۲ مدیران خودرو، پنج میلیون تومان ارزان‌تر شده است. با احتساب این افت قیمت، کراس‌اوور مونتاژی ایران خودرو به قیمت یک میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

فیدلیتی پرایم نیو ۵ نفره که از کراس‌اوورهای مونتاژی گروه بهمن است، رکورددار افت قیمتی در بازار خودروهای مونتاژی بوده و با افت ۲۰ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، به کانال یک میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان سقوط کرد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها