این فرهنگیان خودروی رایگان می‌گیرند

در برخی کشورها، خودروی رایگان به فرهنگیان اهدا می‌شود.

این فرهنگیان خودروی رایگان می‌گیرند

در برخی کشورها، خودروی رایگان به فرهنگیان اهدا می‌شود، اما باید توجه داشت که این امتیازات به منظور تشویق به تحصیل و بهبود وضع معیشت و افزایش اعتبار حرفه معلمی تعریف شده‌اند و بسته به قوانین و شرایط مختلف هر کشور، می‌تواند متفاوت باشد.

برخی از کشورهایی که خودروی رایگان به فرهنگیان اهدا می‌کنند عبارتند از:

چین: یکی از برنامه‌های دولت چین برای حمایت از حرفه معلمی، اهدای خودروی رایگان به فرهنگیان است. این خودروها معمولاً از برندهای خودرویی محلی ساخته می‌شوند.

ترکیه: در ترکیه، فرهنگیانی که حداقل ۱۵ سال سابقه کار دارند، می‌توانند با شرکت در یک مسابقه، خودروی رایگان برند محلی "توفاس" را برنده شوند.

آفریقای جنوبی: در این کشور، خودروی رایگان به فرهنگیان برای استفاده در مدارس اهدا می‌شود.

روسیه: در روسیه، خودروی رایگان به فرهنگیان با سابقه کار حداقل ۲۵ سال اهدا می‌شود.

در هر صورت، برای اهدای خودروی رایگان به فرهنگیان، شرایط و محدودیت‌هایی وجود دارد و شاید نیاز به اجرای آزمون‌ها و یا داشتن سابقه کار مشخص در حرفه معلمی داشته باشید.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • سعید

    باسلام بله راست می گیدبه فرهنگیان خودروی رایگان می دهند نه به بنگاهی ها

  • محمد

    در هر کشوری که به علم و دانش و آینده کشور و مردمش مخصوصا دانش آموزان بها داده شود باید هم اینگونه باشد چرا که دانش آموزان باسواد و برتامه ریزی برای آینده آنها مساوی است با پیشرفت کشور از تمام جهات اقتصادی فرهنکی و اجتماغی و سیاسی و کوتاهی در این زمینه نتیجه برعکس خواهد داشت مانند کشور ما که هرکسی می تواند معلم بشود و معلم می تواند هر درسی را تدریس کند!!!!!

  • مراد

    ما فرهنگیان و بازنشستگان خودرو رایگان نمی خواهیم تنها چیزی که از شما مسولین بی لیاقت می خواهیم این است که خجالت بکشید توی صورت مردم نگاه می کنید و دروغ می گویید خجالت بکشید

  • ناشناس

    سردبیرمحترم اینجااگه خرهم بدن اول پالون افسارش رامیگیرن بعدمیدن

  • ناشناس

    در ایران هم فرهنگیان بخاطر مطالباتشان رایگان زندانی می شوند

  • محمد

    اینجا ایران است
    پاداش پایان خدمت را وقتی می‌دهند که کفن شده باشی
    اینجا فقط بهت مسولان آپ بهت دروغ ووعده می‌دهند
    اینجا بعد از دوازده سال قرار است رتبه بندی (همان ماست بندی) هنوز اجرایی نشده

  • معلم

    خوب بیایند در ایران نیز به فرهنگیان بالای ۲۵ سال سابقه خودروی رایگان نه با اقساط بلند مدت وبا کار مزد ۴درصد بدهند از رایگان گذشتیم تمام اقساط و۱۵ ساله بدهند مگر چی میشه بقیه رایگان میدهند ایران تمام اقساط ۱۵سال ۴درصد به معلمان بالای ۲۵ سال خودرویی که خود معلمان انتخاب میکنند بدهند دنیا که آخر نمیشه البته بدون شرط و محدودیت تنها شرط بالای ۲۵ سال خدمت باشه

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها