کدام خودروها در لیست واردات قرار گرفتند؟

کدام خودروها در لیست واردات قرار گرفتند؟

بر اساس خبرهای منتشرشده لیست خودروهای وارداتی به شرح زیر است.

 البته تا کنون تغییرات زیادی در این زمینه به وجود آمده و احتمال کم یا اضافه شدن محصولات خارجی وجود دارد و فهرست زیر در تاریخ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ به‌روز شده است.

به‌رغم خبری که مبنی بر ممنوعیت واردات خودروهای کره‌ای منتشر شد، شرکت کوشا خودرو قصد دارد نمایندگی رسمی واردات محصولات کیای کره را برعهده گیرد. این شرکت طبق اعلام خود، قصد دارد هشت محصول از شرکت کیا با مدل‌های پیکانتو، پگاس، سونتو، سلتوس، سراتو، سید، اسپورتیج و اپتیما را وارد بازار کشور کند.

از سوی دیگر شرکت مکث موتور به‌عنوان زیرمجموعه گروه صنعتی ماموت، سه محصول از شرکت چینی ونوسیا را با نام‌های V-Online، استار و D60 پلاس وارد کشور می‌کند. البته احتمال دارد این شرکت در آینده با وارد کردن خطوط تولید خودروهای نام‌برده‌شده، این محصولات را به‌صورت مونتاژی نیز به فروش برساند.

کینگ لینگ تاگا، جزو پیکاپ‌های بازار چین بوده که خبر واردات آن توسط پادرا موتور اخیرا در رسانه‌ها بازتاب داشته است.

از سوی دیگر، واردات دو محصول از شرکت فیات با نام‌های فیات ۵۰۰ و تیپو تقریبا قطعی شده، اما متاسفانه، شرکت اصلی واردکننده آن مشخص نیست. البته گفتنی است، صنایع خودروسازی پارسیان موتور که در گذشته نیز وظیفه واردات محصولات ایتالیایی فیات را بر عهده داشت، به احتمال قوی به عنوان واردکننده این محصولات شناخته شود.

 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها