عرضه‌ای خارج از سامانه یکپارچه خودرو

عرضه‌ای خارج از سامانه یکپارچه خودرو

طی روزهای اخیر بخشنامه‌ای در سایت‌ها و فضای مجازی منتشر شد که بر اساس آن اعلام شده بود که یک گروه خودروسازی قصد دارد از تاریخ ۱۱ تا ۲۶ اردیبهشت ماه فروش محصولات خود را در سامانه یکپارچه اجرایی کند اما این شرکت عنوان کرد که تنها یک محصول خود را خارج از سامانه از امروز آغاز کرده است.

با توجه به اینکه خودروسازان موظف هستند تنها محصولات خود را در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو و در قالب طرح‌های مشخص که مرحله اول آن برگزار و نوبت‌دهی‌ها نیز انجام شده و مرحله دوم  از ۱۶ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود، عرضه کنند؛  بنابراین موضوع عرضه سواری گروه صنعتی کرمان موتور که در فضای مجازی منتشر شده بود تخلف به حساب می‌آمد.

از گروه کرمان‌موتور، مشخص شد که این بخشنامه فروش صرفا برای پیکاپ KMC T8 اجرایی خواهد شد که مشمول این الزام نیست و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، مجوز فروش این محصول را به شرکت داده است.

گفتنی است که سواری‌ خودروسازان الزاما بایستی تنها در سامانه یکپارچه عرضه شوند و بر اساس اطلاعات اعلامی شرکت کرمان‌موتور شرایط و زمان بندی فروش خودروهای سواری این شرکت KMC J۷، جک j۴، جک S۵ و جک S۳ بر اساس تصمیمات شورای رقابت و پس از  تصمیم گیری این نهاد اعلام خواهد شد.

عرضه‌ای خارج از سامانه یکپارچه

طرح فروش فوق‌العاده پیکاپ T8  کرمان‌موتور با قیمت قطعی یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان و موعد تحویل ۹۰ روز (کاری) با مدل ۱۴۰۲ از امروز (یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) به مدت ۱۶ روز (تا ۲۶ اردیبهشت ماه) از طریق سایت فروش اینترنتی این شرکت به نشانی kermanmotor.com اجرایی خواهد شد.

در شرایط این طرح آمده است که متقاضی نبایست خرید از محصولات کرمان‌موتور (اعم از نقد و اقساط) در ۲۴ ماه گذشته داشته باشد و حداقل سن ۱۸ سال، واریز از یک شماره حساب (عدم لزوم حساب به نام خود فرد متقاضی) و تطابق سماره تلفن همراه با نام متقاضی اعمال می‌شود.

طبق اعلام گروه صنعتی کرمان‌موتور به ایسنا، طرح فروش خودروی پیکاپ کرمان‌موتور از امروز خارج از سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی انجام می‌شود.

به گفته مدیران شرکت کرمان‌موتور، این شرکت با برنامه‌ریزی برای افزایش تولید خودروهای سواری خود در سال جاری تصمیم دارد تا هر چه بیشتر به نیاز بازار پاسخ گفته باشد و ضمن عرضه تولید سواری‌ها، در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای سواری در ایجاد ثبات و تعادل بازار خودرو به کمک وزارت صمت و شورای رقابت بیاید.

کرمان موتور

منبع: ايسنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها