نماینده جنجال ساز درباره شاسی بلندها زیر حرفش زد

ادعای ایشان مبنی بر پس گرفتن امضای استیضاح وزیر صمت توسط ۷۵نماینده در قبال گرفتن خودرو کذب تشخیص داده شد و موضوع اظهارات کذب ایشان در دستگاه های قضایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس با اشاره به به برگزاری جلسه فوق‌العاده این هیئت برای رسیدگی به اظهارات علیرضابیگی مبنی بر تحویل خودروی شاسی بلند به 75 نماینده برای پس گرفتن استیضاح با حضور وی: دراین جلسه آقای علیرضابیگی تصریح کرد که نگفته است تحویل ادعایی خودروها برای پس گرفتن امضای استیضاح بوده است.

 همچنین ایشان مستندی برای  اثبات ادعای خود به این هیئت ارائه نکرد و در مقابل مطالبه اعضای هیئت، تنها لیستی را ارائه کرد که اولا فاقد اسامی 75 نماینده بود، ثانیا ارتباطی بین ادعای مطرح شده و استیضاح وجود نداشت، ثالثا فاقد ارزش حقوقی بود. 

بر این اساس ادعای ایشان مبنی بر پس گرفتن امضای استیضاح وزیر صمت توسط 75نماینده در قبال گرفتن خودرو کذب تشخیص داده شد و موضوع اظهارات کذب ایشان در دستگاه های قضایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

همچنین تاکید می شود از این پس نیز این هیئت در صورتی که مستنداتی مبنی بر تخلف نماینده ای به هیئت برسد، حتما مورد بررسی قرار خواهد داد و با متخلف احتمالی مطابق قانون برخورد خواهد کرد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    داداش ماشینا رو دوستان گرفتن و زدن تو رگ حالا می خوای بگی نگرفتن که یک موضوع دیگه هست،سند رو کرده

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها