بسته خبری امروز؛

از احتمال سقوط قیمت دلار تا هدیه جذاب وزیر به فرهنگیان

در این بسته خبری آخرین اخبار اقتصادی و نیز قیمت‌ برخی از کالاهای اساسی در سطح بازار را برای شما فراهم کردیم. با ما همراه باشید.

از احتمال سقوط قیمت دلار تا هدیه جذاب وزیر به فرهنگیان

تغییر قیمت خودرو مونتاژی ایران خودرو در بازار+ جدول

در این گزارش قیمت جدید انواع هایما در ۱۱ اردیبهشت را مشاهده می کنید.

دبیرکل جامعه صرافان ایران معتقد است که روند کاهش قیمت دلار ادامه‌دار است و بازار ارز در روزهای آینده شاهد کاهش بیشتر قیمت‌ها خواهد بود.

وزیر آموزش و پرورش درباره رای دیوان عدالت اداری برای ابطال کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان با بیان اینکه پیوستی که در کنار نامه بنده در فضای مجازی منتشر شده است، از جانب بنده نبوده و مورد تایید نیست ادامه داد: هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان باید رای دیوان عدالت اداری را اجرا کند و هرفردی به میزانی که از خدمات دانشگاه بهره مند می‌شود از حقوق او کسر شود.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

به اطلاع نمایندگیها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR اقدام نموده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۱پیامک به ایشان ارسال گردیده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام می گردد.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در خصوص آخرین وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان گفت: امروز در مجلس تذکری بابت تاخیر در این امر داده شد، مقرر گردید از پایان اردیبهشت ماه امسال متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان با افزایش ۴۰ درصدی حقوق اجرایی و عملیاتی شود و حقوق بازنشستگان ۴۰ درصد افزوده شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند از تحویل ۴۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن این شهر تا تابستان امسال که هزینه هر متر مربع آن ۱۰ میلیون تومان بوده خبر داد.

آخرین قیمت روز محصولات ایران خودرو به شرح زیر است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: تا مهر امسال سه هزار معلم جدید در استان استخدام می شود.

طبق مصوبه کمیسیون تلفیق، یارانه نقدی در سال آینده افزایش پیدا نمی‌کند.​​​​​​​

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • معلم بازنشسته

    با سلام این هدیه ی روز معلم باید به همه ی معلمین چه شاغل و چه بازنشسته داده شودونباید تبعیض وتفاوت باشد چون ما هنوز هم معلم هستیم و فقط بازنشسته شده ایم جرم وگناه که نکرده ایم رفاهیاتی را که به شاغلین می دهید با یدبه بازنشسته ی فرهنگی هم بدهیدو این رفاهیات مانند سایر وزارتخانه های دیگر حق مسلم بازنشسته های فرهنگی می باشد باتشکر فراوان

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها