اختصاصی تیترکوتاه؛

با ۱۲۰ میلیون کیا سورنتو اجاره کنید

در این گزارش به معرفی و بررسی هزینه اجاره خودرو کیا سورنتو می‌پردازیم. کیا سورنتو یکی شاسی بلندهای محبوب و پرفروش در بازار است که به محض ورود طرفداران زیادی را به خود جلب کرد.

حجم ویدیو: ۲۰.۰۱M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۷:۴۵ دانلود ویدیو

محصولات کیا جزو پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین خودروهای وارداتی در بازار به حساب می‌آیند. کیا سورنتو یکی شاسی بلندهای محبوب و پرفروش در بازار است که به محض ورود طرفداران زیادی را به خود جلب کرد. در ادامه به جزییات بیشتر درباره این خودرو و نیز قیمت روزانه و ماهانه اجاره این شاسی بند می‌پردازیم.

کیا سورنتو شاسی بلندیست که به دلیل طراحی زیبا، کابین جادار و امکانات رفاهی کامل طرفداران زیادی پیدا کرده و در سال‌های اخیر یکی از بازیگران اصلی در سگمنت شاسی بلندهای بازار ایران بوده است.

اگر بخواهیم به نکات مثبت کیا سورنتو اشاره کنیم، می‌توان مواردی چون: طراحی ظاهری جذاب و باکلاس، طراحی داخلی مناسب، کابین خوش ساخت و با کیفیت، سواری نرم، عایق بندی مناسب کابین، عملکرد فنی متعادل اشاره نمود. همچنین طیف گسترده‌ای از خدمات پس از فروش به این دلیل که بسیاری از قطعات فنی این خودرو همانند هیوندای سانتافه است، یکی از آپشن‌های مثبت این خودرو محسوب می‌شود.

کیا-سورنتو2

مشخصات فنی کیا سورنتو

این خودرو توانایی خود را مدیون موتور ۲.۲ لیتری چهار سیلندر توربو دیزل است که در همه AWD‌های چهار چرخ متحرک مشترک است. توان خروجی این موتور ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور آن ۴۴۱ نیوتن متر است که در دور موتورهای ۱۷۵۰ تا ۲۷۵۰ اتفاق می‌افتد.لازم است بدانید این خودرو در پیمایش صد کیلومتر به ۷.۸ لیتر سوخت نیاز دارید.اجاره کیا شامل اجاره خودروهای سانتافه، اسپرتیج و … می‌باشد.

مشخصات ظاهری کیا سورنتو

کیا سورنتو را می‌توان شاسی بلندی با طراحی ساده، شیک، عضلانی و کمی اسپرت دانست که از نظر فضای بیرونی با رقبای خود متفاوت است. شکل کلی بدنه شبیه نسخه تکمیل شده نسل قبل است که طول و عرض آن افزایش یافته است. در نمای جلو، جلوپنجره بزرگ با نوار کرومی نسبتا ضخیم دور تا دور آن، از ویژگی‌های بارز در طراحی این خودرو است. در نمای جانبی، نوار کرومی زیر درها دیده می‌شود که به زیبایی سورنتو می‌افزاید.

هزینه اجاره خودرو کیا سورنتو

قیمت روزانه اجاره این شاسی بلند ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

همچنین هزینه اجاره این خودرو برای یک ماه ۱۲۰ میلیون تومان خواهد بود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها