ارزان‌ ترین خودرو چینی در بازار چند شد؟

در این گزارش، ارزان‌ترین خودروی سدان چینی را با قیمت زیر ۵۰۰ میلیون را بررسی می کنید.

ارزان‌ ترین خودرو چینی در بازار چند شد؟

نواسانات قیمت خودروها در بازار خودرو، برای بسیاری از افراد  که قصد خرید خودرو داشتند چالش برانگیز شده است. برخی افراد با بودجه مشخص خود برای خربد خودرو برنامه‌ریزی می‌کنند و از طرفی صفر و یا دست دوم بودن خودرو برای آن ها اهمیت زیادی ندارد. در این میان افراد زیادی نیز طرفدار خودروی سدان چینی هستند.

۱-ام‌ وی‌ ام ۵۵۰ دنده‌ای

این خودرو مدل ۱۳۹۴ است و ۱۸۰هزار کیلومتر کارکردگی دارد. موتور آن سالم است و شاسی‌ها نیز پلمب هستند. البته باید بدانید که بدنه خودرو یک لکه رنگ دارد و از مهلت بیمه شخص ثالث آن ۳ ماه باقی مانده‌است. این خودرو در سیاه به فروش می‌رسد.

این سدان چینی در سایت دیوار با قیمت ۴۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

۲-جیلی Emgrand ۷ دنده‌ای

این خودرو مدل ۲۰۱۳ است و ۲۴۰ هزار کیلومتر کارکردگی دارد. موتور آن سالم است و شاسی‌ها پلمب هستند. اما بدنه آن رنگ‌شدگی دارد. این خودرو به رنگ سفید است و با قیمت ۵۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

۳- ام‌وی‌ام ۳۱۵ هاچبک ساده دنده‌ای

این خودرو مدل ۱۳۹۲ است و ۱۳۶ هزار کیلومتر کارکردگی دارد. موتور آن سالم است و شاسی‌ها پلمب هستند. البته روی بدنه آن خط و خش جزیی دارد، گل‌گیر سمت راننده تعویض شده‌ و از مهلت بیمه شخص ثالث آن ۲ ماه باقی مانده‌است.

این خودروی سدان چینی در رنگ قهوه‌ای و به قیمت ۳۲۲ میلیون تومان در سایت دیوار به فروش می‌رسد.

۴- ام‌وی‌ام ۱۱۰ ۳ سیلندر دنده‌ای

این خودرو مدل ۱۳۸۹ است و ۳۸ هزار کیلومتر کارکردگی دارد. موتور آن سالم است و شاسی‌ها پلمب هستند اما بدنه خط و خش جزیی دارد. این خودرو به رنگ سفید است و در سایت دیوار با قیمت ۱۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها