چراغ ها را خاموش کنید، خودرو رایگان ببرید

مدیرعامل توانیر از اعطای جایزه خودرو به مشترکانی که در مصرف برق صرفه‌جویی کنند به قید قرعه خبر داد.

چراغ ها را خاموش کنید، خودرو رایگان ببرید

صرفه جویی در مصرف برق امری ضروری و حیاتی است که اثرات بسیاری را بر محیط زیست، اقتصاد و راحتی انسان‌ها دارد. با توجه به رشد جمعیت جهانی و افزایش استفاده از انرژی، کاهش مصرف برق به عنوان یک راهکار اساسی برای کاهش آلودگی هوا و گرمایش جهانی تلقی می‌شود.

مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر در نشستی خبری اظهارکرد: مشترکانی که در تابستان امسال مصارف برق خود را نسبت به سال قبل کاهش دهند، علاوه بر برخورداری از پاداش روی قبوض و رایگان شدن قبض برق، از جوایز متنوعی، چون خودرو و لوازم خانگی که به قید قرعه به افرادی که در مصرف برق صرفه‌جویی کرده‌اند اعطا می‌شود، برخوردار خواهند شد.

وی افزود: برای تابستان امسال ۴۷ میلیون جایزه غیرنقدی برای مشترکان برق پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل توانیر با بیان اینکه تعرفه برق در سال ۱۴۰۳ هیچ تغییری نخواهد داشت، گفت: کسانی که بیش از ۲.۵ برابر الگو مصرف برق دارند، به ازای هر کیلووات ساعت مازاد بر ۲.۵ برابر الگو، ۲۷۰۰ تومان پرداخت خواهند کرد که مطابق با قیمت خرید برق تجدیدپذیر‌ها خواهد بود.

وی ادامه داد: این مشترکان که حدود یک میلیون مشترک هستند تا پیش از تابستان به کنتور‌های هوشمند مجهز می‌شوند و در صورت ادامه پرمصرفی قطعا با قبوض سنگین برق مواجه خواهند شد.

منبع: تسنیم
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها