اختصاصی تیترکوتاه؛

معرفی نسخه ارتقا یافته رانا پلاس + قیمت و مشخصات

در این گزارش به بررسی مشخصات و امکانات سدان جدید ایران خودرو یعنی رانا پلاس ارتقا یافته پرداختیم.

 معرفی نسخه ارتقا یافته رانا پلاس + قیمت و مشخصات

رانا پلاس ارتقا یافته با کد ۶۱۰۱۸ معرفی شده است. این محصول ایران خودرو به پیشرانه TU۵ مجهز شده و توان ۱۰۵ اسب بخار را با گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر تولید می‌کند.

مشخصات فنی رانا پلاس ارتقا یافته

این خودرو به لحاظ فنی بدون تغییر بوده و از موتور TU۵ معمولی، گیربکس ۵ سرعته دستی و فرمان هیدرولیکی بهره می‌برد. این درصورتی است که رانا پلاس پانوراما با گیربکس ۶ سرعته از موتور TU۵P ارتقا یافته و فرمان برقی بهره‌مند است و در اینجا شاهد یک ضعف نسبت به مدل قبلی هستیم.

راناپلاس2

مطالعه کاتالوگ رانا پلاس ارتقا یافته نشان می‌دهد محصول جدید رانا پلاس علاوه بر تجهیزات استانداردهای ۸۵ گانه (سیستم کنترل پایداری و سامانه پایش فشار باد تایرها و نمایشگر تعویض دنده)، به آینه وسط الکتروکرومیک، برف‌پاک‌کن‌های ژله‌ای و روکش صندلی چرم و پارچه مجهز شده است.

قیمت رانا پلاس ارتقا یافته

در خصوص قیمت رانا پلاس ارتقا یافته، ایران خودرو عدد ۴۳۴ میلیون تومان را برای خریداران در نظر گرفته است. همچنین این خودرو در بازار قیمتی در حدود ۶۰۵ میلیون تومان دارد.

نام خودرو قیمت پایه کارخانه(تومان)               قیمت بازار(تومان)         
رانا پلاس ارتقا یافته

 ۴۳۴،۰۰۰،۰۰۰

۶۰۵،۰۰۰،۰۰۰

امکانات و آپشن‌های رانا پلاس

از جمله امکانات رانا پلاس ارتقا یافته می‌توان به اضافه شدن سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، نشانگر تعویض دنده GSI و سامانه پایش فشار باد تایرها اشاره کرد.

رانا-پلاس1

این خودرو به دو کیسه هوا، تریم داخلی پارچه، ترمزهای دیسکی جلو و کاسه‌ای عقب، پوزیشن لامپ، چراغ روشنایی روز، فرمان هیدرولیک، کروز کنترل، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، تهویه دستی، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، صندلی‌های عقب تاشو، سنسور پارک عقب مجهز است. همچنین جعبه دنده رانا پلاس ارتقا یافته از نوع ۵ سرعته دستی است.

رانا پلاس ارتقا یافته در بحث ظاهری هم تفاوتی با نسخه‌های قبلی ندارد و استایل و مدل قبلی را تکرار کرده است. رینگ‌های رانا پلاس ارتقا یافته از نوع فولادی است و قالپاق بر روی آن نصب می‌شود.

 جمعا باید گفت این خودرو به لحاظ فنی تفاوتی با رانا پلاس TU۵ ندارد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها