ایران خودرو | قیمت پژو | پژو ۲۰۷

محصول پرطرفدار ایران خودرو همچنان می درخشد + نمودار

قهوه‌سازی که خودروساز شد و توانست به بزرگترین شرکت خودروسازی فرانسه بدل شود. پژو فرانسه که عمری به قدمت ۲ قرن دارد و در این مدت در بخش‌های مختلف صنعتی فعالیت داشته و توانسته دل خودروسوارن را نیز برباید.

 محصول پرطرفدار ایران خودرو همچنان می درخشد + نمودار

پژو یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین شرکت‌های خودروسازی فرانسوی است. این شرکت که تأسیس آن به سال 1810 باز می‌گردد، خودروهایی با طراحی زیبا، فناوری مدرن و کیفیت بالا تولید می‌کند. مدل‌های مختلف پژو از خودروهای شهری کوچک گرفته تا خودروهای خانوادگی بزرگ، انگیزه زیادی برای علاقمندان به خودرو فراهم می‌کنند.

پژو در ایران از جمله برندهای محبوب و شناخته شده است. مدل‌های مختلفی از این برند در ایران تولید می‌شود، اما دو مدل ۲۰۶ و ۲۰۷ بیش از سایر مدل‌ها طرفدار دارند. خانواده پژو  را می‌توان در میان خودروهای پرطرفدار در بازار داخلی دانست که توانسته نظر مخاطبان در گروه‌‌های مختلف را به خود جلب کند. این خودرو در تیپ‌های  مختلفی در بازار عرضه می‌شود و این امر موجب شده تا ایران خودرو بتواند بخش اعظمی از تقاضای بازار را پوشش دهد.

 در میان مدل‌های مختلف پژو در بازار می‌توان گفت دو مدل «پژو ۲۰۶ تیپ۲» و «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» توانسته‌اند نظر در میان خودروهای هاچ‌بک نظر متقاضیان را به خود جلب کنند.

روند قیمت پرطرفدارهای ایران خودرو

«پژو ۲۰۶ تیپ ۲» در گروه خودروهای پرطرفدار در بازار محسوب می‌شود و با وجود اینکه تولید آن متوقف شده است، با این حال روند افزایشی قیمت آن همچنان ادامه دارد و خریدران پرطرفدار این خودرو همچنان به دنبال این خودرو هستند و توقف تولید آن هم نتوانسته ترمز قیمت این خودرو را بکشد.

رصد بازار نشان می‌دهد، در نیمه مهر سال ۱۴۰۲ تا نیمه اسفند قیمت این خودرو از ۴۶۵ میلیون تومان به مرز ۶۰۰ میلیون نزدیک شد. در بازه زمانی مورد بررسی این خودرو با افزایش ۱۲۵ میلیونی ۵۹۰ میلیون تومان قیمت خورد و رشدی ۲۶.۸۸ درصدی را تجربه کرد.

اما «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» دیگر خودرو پرطرفدار ایران خودرو هم در این مدت رشد ۲۳.۲۷ درصد را تجربه کرد و قیمت آن در نیمه اسفند به ۹۸۰ میلیون تومان رسید که دو گام تا میلیاردی شدن فاصله دارد. «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» در حال حاضر به صورت ارتقاء یافته تولید می‌شود و متقاضیان بسیاری در بازار دارد.

قیمت-پژو

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ائلمان

    یکی از بهترین خودروی ایران هست با اختلاف نسبت به خودروهای داخلی. خدا عمر بده به سازندش

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها