ایران خودرو | قیمت خودرو | بازار خودرو | فروش خودرو

سوپرایز ایران خودرو برای مشتریانش

ایران خودرویی ها از قیمت جدید سورن پلاس با موتور XU۷P رونمایی کردند. رونمایی که متقاضیان را سوپرایز کرد.

سوپرایز ایران خودرو برای مشتریانش

ایران خودرو یکی از شرکت‌های خودروسازی بزرگ در ایران است. این شرکت در سال ۱۳۵۱ تأسیس شده و در تولید و عرضه انواع خودروهای سواری، وانت و اتوبوس فعالیت می‌کند. برخی از خودروهای معروف ایران خودرو عبارتند از سمند، و دنا و رانا. همچنین این شرکت در طول سال‌ها به عنوان مشتری فعال در حوزه خودروسازی بین‌المللی مشغول به فعالیت بوده و با شرکت‌های بزرگی مانند پژو و رنو همکاری داشته است.

قیمت سورن پلاس با موتور XU۷P در کارخانه با افت همراه شد. آن طور که اخبار رسیده نشان می دهند این محصول ایران خودرو افتی حدود ۲۰ میلیون تومانی را در کارخانه تجربه کرده است.

بر این اساس قیمت جدید سورن پلاس با موتور XU۷P از حوالی ۴۶۰ میلیون تومانی به حدود ۴۴۰ میلیون تومانی رسید.

افت قیمت کارخانه ای خودرو اتفاق جدیدی محسوب می شود و مشخص نیست این اتفاق به چه دلیل رقم خورده اما ایران خودرویی ها تا اطلاع ثانوی این محصول خود را به قیمت حول و حوش ۴۴۰ میلیون تومان برای خریداران فاکتور می کنند.

کاهش قیمت کارخانه ای خودرو در شرایطی در دستور کار آبی های جاده مخصوص قرار گرفته که شاهد هستیم این شرکت ها به دلیل فروش محصولات خود زیر قیمت تمام شده زیان را در صورت های مالی خود ثبت می کنند.

با توجه به اینکه سورن پلاس با موتور XU۷P به عنوان خودروی جایگزین پژو پارس از سوی خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص معرفی شده است این گمانه مطرح شده که ایران خودرویی ها برای ترغیب ثبت نام کنندگان پژو پارس به قبول خودروی جایگزین قیمت کارخانه ای آن را تا حد امکان کاهش داده اند.

چندی پیش وام ۱۰۰ میلیون تومانی بدون سود برای ثبت نام کنندگان پژو پارس در نظر گرفته شده بود تا به جای خودروی مورد نظر خود سورن پلاس با موتور XU۷P را خریداری کنند.

به نظر می رسد کاهش قیمت کارخانه سورن پلاس با موتور XU۷P دومین اقدام ایران خودرویی ها برا جلی رضایت ثبت نام کنندگان پژو پارس باشد.

باید منتظر ماند و دید کاهش قیمت سورن پلاس با موتور XU۷P در کارخانه با استقبال علاقمندان به پژو پارس مواجه می شود یا اینکه آنها همچنان بر تحویل گرفتن خودروی مورد نظر خود اصرار دارند.

هنوز این اتفاق تاثیری روی قیمت ها ی بازاری این محصول ایران خودرو نگذاشته است. البته برخی فعالان بازار با تاکید بر این نکته که هنوز سورن پلاس با موتور XU۷P برای متقاضیان فاکتور نشده معتقدند کاهش ۲۰ میلیون تومانی قیمت یک خودرو در کارخانه تاثیر چندانی روی قیمت بازار ندارد و بعید است شاهد افت قیمت سورن پلاس با موتورXU۷P از این مسیر در بازار خودرو باشیم.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • محمد

    واقعاً خوشتون میاد بگید """ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص....؟؟

  • یاس

    اخه واگزارتون میکنم ب خدا اخه من سورن برای چینه دومن اگر قرار بود سورن بخرم کور بودم اول می خریدم من تا آخرین لحظه ی پژو میخوام انشاالله از زندگی تون خیر نبینید

  • کامران رئیسی

    حتما یه چیزی از زوش دزدیده

  • رضا

    سوپرایز واقعی = جمع شدن ایرانخورو

  • مجتبی

    شرم کنید

  • مهدی هاشمی

    تا زمانی ایرانخودر وسایپا تو ایران هست اب خوس از گلوی مردم بدبخت و رنجدیده ایرانیها پایین نمیره این کاخانهای فرغون سازی را جمع کنید از خارج بهترین ماشین وارزانتر و کم مثرفتر بیارید یه مرد تو ایران نیست اینارا تعطیل کنه

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها