اختصاصی تیترکوتاه؛

بسته خبری / از صدور احکام رتبه بندی فرهنگیان تا افزایش مبلغ وام ازدواج

در این بسته خبری آخرین اخبار اقتصادی و نیز قیمت‌ برخی از کالاهای اساسی در سطح بازار را برای شما فراهم کردیم. با ما همراه باشید.

بسته خبری / از صدور احکام رتبه بندی فرهنگیان تا افزایش مبلغ وام ازدواج

تکلیف افزایش مبلغ وام ازدواج و فرزندآوری روشن شد

موافقت شورای نگهبان با رشد ۶۵ درصدی «وام ازدواج» رقم این وام در سال ۱۴۰۳ را برای دختران زیر ۲۳ سال و پسران زیر ۲۵ سال به ۳۵۰ میلیون تومان رساند این در حالیست که مبلغ وام مذکور برای سایر زوجین واجد شرایط نیز ۳۰۰ میلیون تومان تعیین شد.

زمان اجرای قانون افزایش سن بازنشستگی اعلام شد

معاون فنی و امور بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی گفت: اجرای افزایش سن بازنشستگی از اول فروردین‌ سال ۱۴۰۳ است اما هر فرد براساس قوانین قبلی می‌تواند با رعایت قانون بازنشسته شود.

احکام رتبه‌‌ بندی فرهنگیان صادر شد

احکام رتبه‌‌بندی معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۰ صادر شد.

افت قیمت طلا ۱۸ عیار

امروز قیمت طلا و سکه پایین آمد، همچنین قیمت دلار مبادله‌ای ثبات را تجربه کرد.

سخنگوی اقتصادی دولت درباره کاهش نیافتن قیمت گوشت با وجود افزایش عرضه توضیح داد: متاسفانه در سال‌های گذشته مسائل ناشی از خشکسالی‌ها و افزایش قیمت نهاده‌ها موجب به وجود آمدن مشکلاتی شد، اما امیداریم برنامه‌های وزرات جهاد کشاورزی هم در تامین و هم در ثبات قیمت‌ها به سرانجام برسد.

فرهنگیان این وام را مثل آب خوردن بگیرند

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به جزئیات پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی به فرهنگیان گفت: این وام بدون سپرده است و در ۴ استان غیرحضوری ارائه خواهد شد.

زمان ثبت نام خودروهای وارداتی محدود شد / متقاضیان خرید خودرو سامانه یکپارچه را چک کنند

بر اساس اطلاعیه سامانه یکپارچه،مهلت ثبت نام و انتخاب خودرو برای کلیه متقاضیان که یکی از حساب‌های خود را نزد شعب بانک‌های واجد شرایط اعلامی در سامانه به نام خودرو وارداتی وکالتی و مبلغ پنج میلیارد ریال مسدود نموده اند و هنوز موفق به ثبت نام در سامانه خودروی وارداتی نشده اند تا ساعت ۱۵ تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ تمدید گردید.

سقوط ۱۶۰۰ واحدی شاخص بورس

بازار سرمابه در ادامه روند ریزشی روزهای اخیر خود امروز نیز با خروج پول توسطی حقیقی‌ها روبه‌رو بود و در نهایت با ریزشی ۱۶۰۰ واحدی به کار خود پایان داد.

عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی چقدر است؟

در این خبر به توضیحاتی درباره مبلغ عیدی بازنشستگان لشکری ۱۴۰۳ و مبلغ عیدی فرزند تحت تکفل پرداخته شده است.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها