اختصاصی تیترکوتاه؛

بسته خبری / از رشد چشمگیر بورس تا افزایش هزینه های ساخت مسکن

در این بسته خبری آخرین اخبار اقتصادی و نیز قیمت‌ برخی از کالاهای اساسی در سطح بازار را برای شما فراهم کردیم. با ما همراه باشید.

بسته خبری / از رشد چشمگیر بورس تا افزایش هزینه های ساخت مسکن

قیمت بی ام و وارداتی طرح جانبازان چند می‌شود؟ + مشخصات

حدود قیمت ۳۱۸ در اروپا ۳۵ هزار یورو است. حتی اگر نرخ ارز تا اوایل سال ۱۴۰۳ ثابت بماند، هزینه‌ی خرید این محصول نزدیک به ۴/۵ میلیارد تومان خواهد بود. هم‌اکنون قیمت بی‌ام‌و ۳۲۰ مدل ۲۰۱۴ با کارکرد ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار کیلومتر، ۳/۵ تا ۴ میلیارد تومان است. برای نسخه‌های ساخت ۲۰۱۸، حدود قیمت ۷ میلیارد تومان وجود دارد.

پای این خودرو به بورس باز شد + شرایط و جزییات

وانت کارا تک کابین تیپ ۴ از سوی شرکت بهمن موتور در بورس کالا به فروش می‌رسد.

سامانه یکپارچه باز شد / برای خرید این خودرو های لوکس عجله کنید

در این مرحله، ۶ خودرو ویژه جانبازان گروه دوم یعنی سایر جانبازان ۷۰ درصد عرضه شده است.

تکلیف واردات دارو و کالاهای اساسی مشخص شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تخصیص ۱۰ میلیارد یورو برای واردات کالاهای اساسی، کشاورزی، دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی درسال آینده را تصویب کردند.

رشد ۳ هزار واحدی شاخص بورس

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (شنبه) بازار سهام، با ۳ هزار و ۳۶۳ واحد افزایش معادل ۱۶ صدم درصد به دو میلیون و ۱۲۶ هزار و ۸۵۵ واحد رسید.

قیمت طلای جهانی ریزشی شد

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۱ درصد کاهش به ۲۰۱۸ دلار و ۵۲ سنت رسید.

لایحه بودجه سال آینده، گره بازار مسکن را کورتر کرد / تیغ کند مالیات برای ملاکان بزرگ تهران

تعریف عجیب سیاستگذار از مالیات سالانه ملکی در بودجه ۱۴۰۳، به زیان «تک خانه‌ای‌های تهران» و به نفع مالکان زمین خام در شهرها تمام می‌شود. مالیات سالانه بر زمین و مسکن در کشورها، سه ویژگی دارد که طراحان ایرانی آن را نادیده گرفته‌اند. یک سوال در بازار ایجاد شده است: «آیا آپارتمان ۴۰ میلیارد تومانی هم داریم؟»

رسمی؛ میزان دقیق افزایش حقوق شاغلان اعلام شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که در سال آینده حداقل حقوق و مزایای مستمر شاغلان (مشمول و غیرمشمول قانون مدیریت خدمات کشوری)، به میزان ۲۰درصد افزایش یابد.

قیمت جدید گوشت گوسفندی اعلام شد / قیمت گوشت گوساله چند؟

قیمت انواع گوشت قرمز امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.

افزایش سرسام آور هزینه های ساخت مسکن / مرهم اصلی زخم بازار مسکن چیست؟

پورحاجت، دبیر کانون سراسری انبوه سازان با اشاره به اینکه هزینه ساخت مسکن در شهرهای مختلف متفاوت است و رشد زیادی در امسال داشته است گفت: هزینه ساخت مسکن با احتساب عوارض حداقل ۱۵ میلیون تومان است.

مبلغ دقیق پاداش پایان خدمت کارمندان مشخص شد

با تصویب مجلس، پاداش پایان خدمت کارکنان دولت در سال آینده ۵۵۰ میلیون تومان تعیین شد.

میزان افزایش حقوق بازنشستگان در ۱۴۰۳ اعلام شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش ۲۰ درصدی حقوق صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشکری و سایر صندوق‌های بازنشستگی وابسته به دستگاه‌های اجرایی موافقت کردند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    دلار افزایش قیمت پیدا کرده تو این چند روز و از ۵۶ هزار تومان عبور کرد ولی بورس را دستوری ۳ _۴هزار واحد سبز و مثبت کردند. در حالی که اکثر نمادها قرمز و منفی بودند....

  • ناشناس

    چرا علیرغم اینکه قیمت دلار روز به روز افزایش پیدا کرده ، قیمت طلا بالا رفته ، قیمت زمین و ملک پرواز کرده ، بورس در جهت مخالف حرکت میکنه ‌ ؟!!!!!!
    مگه بورس وابسته به دلار نبود ؟ نکنه در جهت کاهشی شدن نرخ دلار ، بورس به آن وابسته هست ولی در جهت افزایشی شدن دلار ، بورس هیچ سنخیت و وابستگی به دلار نداره!!!!!!!

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها