شاسی بلند | قیمت شاسی بلند | بازار خودرو

افزایش ۱ میلیاردی قیمت این خودرو محبوب تنها در ۱ ماه!

قیمت خودروهای شاسی بلند را در این گزارش مشاهده کنید.

افزایش ۱ میلیاردی قیمت این خودرو محبوب تنها در ۱ ماه!

ماشین‌های شاسی بلند خودروهایی هستند که با شاسی بلندتر نسبت به سایر خودروها و توانایی پیشرفت در مسیرهای خشن و مختلف بر روی جاده و خارج از جاده مشهورند. این ماشین‌ها ویژگی هایی مثل . شاسی بلند که ارتفاع خودرو را افزایش می‌دهد و باعث عبور از مانع‌های بلندتر و افزایش قابلیت در مسیرهای غیرمسدود را می‌دهد ، دسترسی به چرخ‌های چهارگانه که توانایی بهبود کنترل و استحکام در شرایط هوایی مختلف و مسیرهای مختلف را دارند ، فضای داخلی بزرگ که فضای مناسبی را برای خانواده‌ها و سفرهای بلندترفراهم می کند،  موتور های متنوعی که باعث صرفه‌جویی در مصرف سوخت و عملکرد بالا و افزایش قدرت خودرو میشوند و تجهیزات ایمنی مدرن مانند سیستم‌های ضد تصادف، کنترل استحکام، و بلند کننده پنجره‌ها ، را دارند.

قیمت خودروهای شاسی بلند وارداتی در دی ماه افزایش سنگینی را ثبت کرده است. بر اساس لیست خودروهای وارداتی ، کیا اسپورتیج ۴ سیلندر GT لاین از دی تا به امروز یک میلیاردتومان گران شده است و به ۵ میلیاردو۵۰۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت نیسان ایکس تریل نیز ۶۰۰ میلیون تومان بالا رفته است. قیمت سانتافه ۴ سیلندر دو دیفرانسیل نیز با افزایش یک میلیاردو ۲۰۰ میلیون تومان از دی تا به امروز افزایش پیدا کرده است. قیمت چانگان CS ۳۵ پلاس تیپ ۳ نیز ۲۶۰ میلیون تومان بالا رفته است.

قیمت خودروهای شاسی بلند

برند مدل(سال ساخت) کارکرد(کیلومتر) قیمت (تومان)
کیا اسپورتیج ۴ سیلندر GT لاین ۲۰۱۸ صفر ۵,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا سلتوس ۱.۶ لیتر ۲۰۲۳ صفر ۴,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸ صفر ۵,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
هیوندای سانتافه ۴ سیلندر دو دیفرانسیل ۲۰۱۷ صفر ۵,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
هیوندای توسان ۲.۰ لیتر دو دیفرانسیل ۲۰۱۸ صفر ۴,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا سورنتو ۴ سیلندر GT لاین ۲۰۱۷ صفر ۵,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
چانگان CS ۳۵ پلاس تیپ ۳ ۲۰۲۳ صفر ۱,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • مجید

    عجب وزیر صنعت هنرمندی
    که برنامه هایش در یک ماه یک میلیارد قیمت خودرو را زیاد میکند وی و دست آندر کاران حقشان ضایع شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • محمد

    این از جمله سیاست های یک بام دو هوای دولت است که دانسته یا ندانسته آب را به آسیاب مافیای خودرو در ایران می ریزد در هر کشور یک مافیای وجود دارد ایران هم گرفتار مافیای خودرو شده و به ناچار هم وبال گردنشان شده نه می توانند قورتش بدهند و نه بیرونش بیندازند

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها