ایران خودرو | قیمت خودرو | بازار خودرو | فروش خودرو | سایپا

طرح جدید فروش ایران خودرو اعلام شد

در طرح فروش فوری ایران خودرو اغلب خودروهایی با قیمت اقتصادی و به نسبت بسیار ارزان تر از قیمت بازار عرضه می‌شود. در ادامه خبر جزییات جدیدی از طرح فروش فوری ایران خودرو ویژه دی ماه میپردازیم.

طرح جدید فروش ایران خودرو اعلام شد

ایران خودرو یکی از شرکت‌های خودروسازی بزرگ در ایران است. این شرکت در سال ۱۳۵۱ تأسیس شده و در تولید و عرضه انواع خودروهای سواری، وانت و اتوبوس فعالیت می‌کند. برخی از خودروهای معروف ایران خودرو عبارتند از سمند، پراید، تیبا و دنا. همچنین این شرکت در طول سال‌ها به عنوان مشتری فعال در حوزه خودروسازی بین‌المللی مشغول به فعالیت بوده و با شرکت‌های بزرگی مانند پژو و رنو همکاری داشته است.

ایران خودرو ​فراخوان فروش فوق العاده مرحله چهل و پنجم اولویت‌بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) ویژه دناپلاس اتوماتیک آپشنال را اعلام کرد.

فراخوان فروش فوق العاده مرحله چهل و پنجم اولویت‌بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی)ویژه دناپلاس اتوماتیک آپشنال منتشر شد.

متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده‌اند و اسامی ایشان به عنوان بخش دوم اولویت‌های دنا پلاس اتوماتیک مربوط به زمستان ۱۴۰۲ به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو اسامی آنها درج شده است امکان ثبت نام در این بخشنامه را دارند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    پراید و تیبا ایرانخودرو؟

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها