قیمت خودرو | خودروهای خارجی | خودورهای وارداتی

مرسدسی که هرگز در خیابان نمی بینید + تصاویر

خودروسازان همیشه کانسپت‌ها را می‌سازند تا فناوری خود را به رخ بکشند یا مدل‌های آینده را پیش‌نمایش کنند. هنگامی که آنها عمر مفید خود را پشت سر گذاشتند، معمولاً توسط شرکت ذخیره می‌شوند. با این حال، گاهی اوقات این پروژه‌ها کنار گذاشته می‌شوند، این همان چیزی است که به نظر می‌رسد برای کانسپت مرسدس بنز «S-Classic Digital 'My MBUX'» که در آگوست ۲۰۲۰ دیده شد، اتفاق افتاده است.

مرسدسی که هرگز در خیابان نمی بینید + تصاویر

بنز یک شرکت خودروسازی معتبر و لوکس آلمانی است که به عنوان یکی از برندهای برجسته و با کیفیت در صنعت خودروسازی جهان شناخته می‌شود. تأسیس شرکت بنز به سال ۱۹۲۶ بازمی‌گردد، اما تاریخچه طولانی‌تری در تولید خودروها دارد. این شرکت به تولید خودروهای سواری، SUVها، کامیون‌ها و خودروهای لوکس مشغول است. خودروهای بنز با طراحی شیک، فناوری‌های پیشرفته، و عملکرد برتر شناخته می‌شوند. بنز همچنین به عنوان پیشوای توسعه فناوری‌های ایمنی و پایداری در صنعت خودروسازی به حساب می‌آید.

این عکس‌ها در خارج از آتلانتا، جایی که مقر مرسدس بنز در آمریکای شمالی است، گرفته شده‌اند. این احتمال وجود دارد که این خودرو را تا زمانی که از عمر مفید خود گذشته است در آنجا نگه داشته و بعد آن را دور انداخته است. خودروسازان به دلیل نگرانی‌های قانونی، کانسپت‌های کاربردی خود را پس از اتمام کارشان نمی‌فروشند یا اهدا نمی‌کنند، به همین دلیل است که بسیاری از آنها با این نوع برخورد مواجه می‌شوند.

بنز 1

در این کانسپت تمام لوگوهای مرسدس بنز حذف شده‌اند، اما چند عنصر، شناسایی آن را برای کارآگاهان اینترنتی بسیار آسان کرد. این خودرو دارای صندلی‌های مرسوم مرسدس، صفحه‌نمایش لمسی عظیم و سایر اجزای بسیار شبیه به مواردی که در نهایت، در مدل‌های پیشرفته‌تر این خودروساز آلمانی مانند کلاس S و EQS دیده می‌شد، است.

بنز 2

شرم آور است که چنین پروژه جالبی به سادگی در جایی خارج از آتلانتا رها شده است. با اینکه فضای داخلی و فناوری موجود در این خودرو ممکن است تکراری به نظر برسد، اما طراحی خاص و جالب آن باعث می‌شود تا ما دوست نداشته باشیم که این خودرو را در جایی غیر از موزه‌ها ببینیم.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها