خودروهای مونتاژی | قیمت خودرو | بازار خودرو | قیمت خودورهای مونتاژی

خارجی های بازار خودرو چند قیمت خوردند؟ / آخرین قیمت دیگنیتی در بازار

با بررسی قیمت خودروهای مونتاژی در بازار امروز به این نتیجه می رسیم که در این بخش از بازار آرامش حکم‌فرما است.

خارجی های بازار خودرو چند قیمت خوردند؟ / آخرین قیمت دیگنیتی در بازار

خودروهای مونتاژی در ایران به دلیل قیمت مناسب، قطعات و خدمات پس از فروش قابل دسترسی، و سازگاری با شرایط جاده‌های ایران، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته‌اند. این خودروها به دلیل همخوانی با تقاضای بازار مصرف‌کننده ایرانی و همچنین تولیدات متنوع در دسته بندی‌های مختلف، توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای در بازار خودرو ایران برای خود ایجاد کنند.

با بررسی قیمت خودروهای مونتاژی در بازار امروز به این نتیجه می رسیم که در این بخش از بازار آرامش حکم‌فرما است. پر تیراژ‌ترین خودروی مونتاژِی بخش خصوصی  در سال جاری، تیگو ۷ پرو همچنان با قیمت ۱.۶۷۵ در بازار میان خریداران و فروشندگان معامله می‌شود. فردا SX۵ ارازن‌ترین محصول گروه خودروسازی فردا موتور نیز با ثبات قیمت نسبت به روزهای گذشته همچنان با ۱.۱۷۰ میلیون تومان ارزش گذاری می‌شود.

خودروهای کلوت دنده‌ای و کی ام سی T۸ هر کدام به ترتیب با قیمت ۱.۳۶۰ و ۱.۳۳۵ در بازار خرید و فروش می‌شوند که در این بخش از بازار به دلیل افزایش عرضه و تنوع در بین شرکت‌های عرضه کننده این سگمنت از خودرو، در صورت عدم تغییر در سیاست‌های کلان صنعت خودرو می‌توان شاهد کاهش و یا تعادل قیمتی این دست از خودروها در بازار آزاد بود.

قیمت-روز-خودروهای-مونتاژی

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها