صنعت خودرو | خودروسازی | خودروی | بازار خودرو

این خودرو خاص برای ۸ نفر تولیده شده است + عکس

برای آنکه ارزش مهندسی وزن پاگانی بیشتر معلوم شود باید بگوییم که ایمولا رودستر هم وزن یک هاچ بک جمع و جور است! البته با این تفاوت که به جای پیشرانه ۱ لیتری ۳ سیلندر میزبان تپنده ۱۲ سیلندر است.

این خودرو خاص برای ۸ نفر تولیده شده است + عکس

خودروهای اسپرت یک جاذبه ویژه برای علاقمندان به سرعت، طراحی و عملکرد بالا هستند. این اتومبیل‌ها به دلیل استفاده از فناوری‌های پیشرفته، قدرت موتورهای قدرتمند، سیستم‌های تعلیق پیشرفته و طراحی‌های زیبا، در میان علاقه‌مندان بسیار محبوب هستند. همچنین ارتباط این خودروها با مسابقات و احساس ادرنالین که در حین رانندگی آنها تجربه می‌شود، از عواملی است که به افزایش محبوبیت آنها کمک می‌کند. امروزه، خودروهای اسپرت نه تنها نماد یک عملکرد برتر و تکنولوژی پیشرفته هستند، بلکه نشان دهنده سبک زندگی فعال و پویا نیز هستند.

پاگانی ایمولا رودستر یکی از خاص ترین خودروهای اسپرت جهان است. این خودرو براساس دیگر محصول معروف پاگانی یعنی هوآیرا شکل گرفته است.

پاگانی این رودستر را برای رانندگی در خیابان ها طراحی کرده و به اصطلاح یک خودرو قانونی است. وزن این زیبای ایتالیایی فقط ۱۲۶۰ کیلوگرم است. برای آنکه ارزش مهندسی وزن بیشتر معلوم شود باید بگوییم که ایمولا رودستر هم وزن یک هاچ بک جمع و جور است! البته با این تفاوت که به جای پیشرانه ۱ لیتری ۳ سیلندر میزبان تپنده ۱۲ سیلندر است.

پیشرانه ۶ لیتری توربودوقلو ایمولا رودستر توسط آ ام گ توسعه یافته و ۸۳۸ اسب بخار خروجی و ۱۱۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد. توان پیشرانه توسط جعبه دنده ۷ سرعته سکوئنشال روی محور عقب مدیریت می شود. این جعبه دنده توسط اکسترک معروف به طور اختصاصی برای پاگانی توسعه یافته است.

بیشینه سرعت ۳۵۰ کیلومتر برساعت است که البته یک محدوده کننده سرعت الکترونیکی برای این هیولا در نظر گرفته شده است. رینگ های آلومینیومی پاگانی ایمولا در محور جلو ۲۰ اینچی و عقب ۲۱ اینچی هستند.

سیستم ترمز کربن سرامیک برند حرفه ای برمبو این مجموعه را کامل می کند.

سیستم تعلیق اسپرت تطبیقی الکترونیکی، انتخاب مهندسان پاگانی برای ایمولا رودستر است که کیفیت بی نظیری  از رانندگی با یک خودرو اسپرت کم ارتفاع و همچنین هندلینگ حرفه ای را به ایمولا هدیه می کند.

هر چند در رابطه با قیمت ایمولا صحبتی نشده اما این محصول محدود به ۸ دستگاه است که قطعا درصد بالایی از مشتریان ایمولا را ناامید و حذف می کند. جالب آنکه نسخه کوپه پاگانی ایمولا محدود به ۵ دستگاه است.

خودرو1

خودرو2

خودرو3

خودرو4

خودرو5

خودرو6

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها