حمله گروهی چند جوان به فروشگاه‌های اپل در آمریکا

اپل گوشی‌های سری آیفون ۱۵ را اواخر شهریور ماه رسماً معرفی کرد.

پلیس فیلادلفیا از حمله دسته‌جمعی به فروشگاه‌های اپل در امریکا توسط گروهی از افراد جوان خبر داده که در جریان آن برخی از محصولات به‌سرقت رفته است.

از طرفی قیمت سری جدید گوشی آیفون در امریکا با تغییری روبه‌رو نشده است تا امکان خرید موبایل‌های جدید اپل برای بسیاری از افراد فراهم باشد. بااین‌حال اخیراً ویدیوهایی در شبکه‌های اجتماعی منتشرشده که گروهی از افراد جوان را در حال فرار‌ کردن از فروشگاه‌های اپل نشان می‌دهد. طبق این تصاویر حتی در دست برخی از این افراد، محصولات اپل دیده می‌شود. براساس گزارش NBC News، حدوداً ۱۵ تا ۲۰ نفر به‌علت اتفاقات اخیر بازداشت شده‌اند.

در این زمینه در ناحیه مرکزی و سایر نواحی شهر فیلادلفیا، حمله دسته‌جمعی به فروشگاه‌های اپل در امریکا رقم خورده که و طبق گزارش پلیس محلی، چندین دستگاه از محصولات اپل را هم به‌سرقت رفته‌اند. پلیس اعلام کرده است که مهاجمان عموماً افراد جوانی هستند که ماسک به چهره داشتند.

هم‌اکنون تعداد فروشگاه‌هایی که به آنها حمله شده، ذکر نشده است. بنابر اعلام پلیس فیلادلفیا، مهاجمان علاوه‌بر آیفون، آیپد هم دزدیده‌اند. حتی گفته می‌شود که اپل به‌محض اطلاع از وقایع فیلادلفیا، کلیه آیفون‌های سرقت‌شده را غیرفعال کرده است. در این زمینه احتمال مکان‌یابی سارقان ازطریق دستگاه‌ها نیز وجود دارد.

البته اپل فعلاً به درخواست رسانه‌ها جهت شفاف‌سازی در مورد مکان‌یابی سارقان واکنش نشان نداده است. به‌نظر می‌رسد مهاجمان برخی از مدل‌های آیفون ۱۵ را به‌سرقت برده‌اند.

منبع: تکراتو
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها