سقوط جنگنده ایتالیا روی یک خودرو / کودک ۵ ساله جان باخت + فیلم

یک دختر پنج ساله‌ بر اثر سقوط یک فروند جنگنده نیروی هوایی ایتالیا در حین تمرین جان باخت.

حجم ویدیو: ۱.۲۸M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۲۴ دانلود ویدیو

گیدو کروستو وزیر دفاع ایتالیا شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: یک فروند جنگنده نیروی هوایی ایتالیا در حین تمرین در حومه شهر تورین سقوط کرد.

در بیانیه وزیر دفاع ایتالیا با اشاره به اینکه این جنگنده پس از سقوط به یک خودروی در حال حرکت متعلق به یک خانواده ایتالیایی برخورد کرده، آمده است: متاسفانه در لحظه برخورد، همه اعضای این خانواده ایتالیایی در خودروی خود راهی سفر بودند.

این بیانیه می‌افزاید: بر اثر این حادثه دختر پنج ساله این خانواده جان خود را از دست داده و برادر ۹ ساله وی نیز به شدت مجروح شده است اما خلبان و والدین این کودکان از این حادثه جان سالم به در بردند.

در این بیانیه با بیان اینکه وزارت دفاع ایتالیا مراتب تسلیت و همدردی خود را به اعضای این خانواده ابراز می‌کند، خاطرنشان شده است: تمامی امکانات برای رسیدگی به وضعیت اضطراری و حمایت از افراد متأثر از این حادثه در محل حضور دارند.

متئو سالوینی معاون نخست‌وزیر ایتالیا نیز در رابطه با این حادثه در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) با اشاره به اینکه خلبان این جنگنده قبل از لحظه برخورد موفق به خروج از کابین خلبان و استفاده از چتر نجات شده است، افزود: یک تراژدی وحشتناک به وقوع پیوست و دولت ایتالیا مراتب همدردی و تسلیت خود را به خانواده‌ای که از این حادثه آسیب دیده‌اند، اعلام می‌کند.

منبع: ایرنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها