هلاکت قاتل و برادرش در شیراز + فیلم

فرمانده انتظامی استان شیراز از هلاکت قاتل و برادرش که در مردادماه سال جاری، همسر خود را در استان قم به قتل رسانده بود، خبر داد.

حجم ویدیو: ۱.۹۲M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۲۵ دانلود ویدیو

سردار رهام بخش حبیبی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل در استان قم و متواری شدن قاتل و همدستش به شیراز ، ماموران انتظامی قم با اخذ نیابت قضایی به پلیس اگاهی فارس مراجعه و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی فارس با همکاری نوپو یگان ویژه استان و کارکنان اعزامی از قم در یک عملیات منسجم با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند مخفیگاه قاتل و همدستش را در یکی از محله‌های شیراز شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ماموران زبده مطلع شدند که قاتل مسلح به سلاح کمری می‌باشد، ادامه داد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و قصد ورود به منزل را داشتند که قاتل به همراه برادرش اقدام به تیراندازی به سمت آنان کردند.

سردار "حبیبی" تصریح کرد: پس از 2 ساعت درگیری متقابل سرانجام قاتل و همدستش (برادرش) بر اثر تیراندازی ماموران انتظامی به هلاکت رسیدند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: در پرونده متهم 9 فقره سابقه کیفری از قبیل آدم‌ربایی، اراذل و اوباش، تهدید و رعب و وحشت، بر هم زدن نظم و امنیت عمومی، حمل سلاح و مهمات، قتل و ... به چشم می‌خورد.

وی به مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار داد که پلیس فارس به صورت قاطع و قانونی با هرگونه بی نظمی و ناامنی برخورد می‌کند.

گفتنی است این عملیات و درگیری 2 ساعته با هدایت مستقیم سردار "رهام بخش حبیبی" فرمانده انتظامی استان انجام شد.

منبع: ايسنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها