اختلاف میان ۲ برادر منجبر به مرگ دختر ۱۷ ساله شد

فرمانده انتظامی شهرستان کوهچنار گفت: اختلاف بین ۲ برادر در شهر قائمیه، منجر به قتل دختر ۱۷ ساله یکی از برادران شد.

اختلاف میان ۲ برادر منجبر به مرگ دختر ۱۷ ساله شد

سرهنگ محمدی فرمانده انتظامی شهرستان کوهچنار گفت: اختلاف بین ۲ برادر در شهر قائمیه، منجر به قتل دختر ۱۷ ساله یکی از برادران شد. سرهنگ لطف‌الله محمّدی یکشنبه ۲۵ تیر به خبرنگاران گفت: روز بیست و چهارم تیرماه، گزارش مفقود شدن یک دختر در شهر قائمیه به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ گزارش شد و بلافاصله در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

محمدی اضافه کرد: براساس گزارش اولیه ماموران پلیس، دختر مفقود شده، قبل از ظهر روز ۲۴ تیر به قصد رفتن به منزل عمویش، خانه را ترک کرده و دیگر به منزل باز نمی‌گردد.

وی با بیان اینکه عموی دختر مفقود شده، از موضوع ابراز بی‌اطلاعی می‌کرد، گفت: با توجه به حساسیت موضوع، مأمورین با اخذ مجوز قضایی و تحقیقات میدانی با ورود به منزل عموی دختر مفقود شده اقدام به بازرسی کرده و با آثار خون در درون صندوق عقب خودروی فرد مظنون مواجه شدند.

محمدی با بیان اینکه مأمورین با مشاهده آثار و ادله جرم بلافاصله نسبت به دستگیری عموی دختر و انتقالش به مقر انتظامی اقدام کردند، گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی و پلیسی به قتل برادرزاده‌اش از طریق خفه کردن اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی کوه چنار با اشاره به اینکه قاتل ۴۱ ساله مقتول را با خودرو خودش به اطراف یکی از روستاهای این شهرستان انتقال داده و رها کرده بود، گفت: حسب دستور قضایی، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد.

سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه قاتل در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلاف خانوادگی با برادر خود (پدر مقتول) عنوان کرد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها