۲۰ ساعت عملیات برای کشف جسد پسر ۱۲ ساله در رودخانه

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل گفت: تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر آمل پیکر کودک ۱۲ ساله بابلی را که درحاشیه رودخانه به آب افتاده و غرق شده بود را پس از حدود ۲۰ ساعت از رودخانه هراز پیدا کردند.

۲۰ ساعت عملیات برای کشف جسد پسر ۱۲ ساله در رودخانه

جمشید نیک زاد رئیس جمعیت هلال احمر آمل گفت: پیکربی جان محمدمهدی ۱۲ ساله اهل شهرستان بابل در ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح شنبه درحدفاصل بعد از "پل وانا" درمسیرجاده هراز پس از جست‌وجوی تیم‌های مردمی، آتش نشانی و امداد و نجات هلال احمر پیدا شد.

وی افزود: خانواده این کودک بابلی درحاشیه رودخانه هراز در نزدیکی روستای و برای استراحت کوتاه به حاشیه رودخانه رفته بودند که متاسفانه پسر ۱۲ ساله این خانواده به داخل رودخانه سقوط کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر آمل، ادامه داد: بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه تیم‌های امدادی به همراه تیم‌های مردمی وآتش نشانی منطقه اعزام شدند و عملیات جست‌وجو انجام شد.

نیک‌زاد در ادامه خطاب به مسافرانی که جاده هراز را برای تردد انتخاب می‌کنند، یادآور شد: چنانچه حاشیه رودخانه را جهت اقامت کوتاه مدت انتخاب می‌کنند از نزدیک شدن کودکان خود به محوطه رودخانه خروشان هراز جلوگیری کرده و مراقبت‌های لازم را برای فرزندان خود انجام دهند.

نیک‌زاد همچنین از اهالی بومی منطقه و مسافرانی که در حاشیه رودخانه هستند در خواست کرد؛ در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله مراتب را به شماره تلفن ۱۱۲ جمعیت هلال احمر اطلاع دهند.

درسال‌های اخیر شمار زیادی از شهروندان بومی وغیربومی به علت آنچه که رعایت نشدن موارد ایمنی و اقامت درحاشیه رودخانه خروشان هراز اعلام شده بود، با مفقودی ویا جان باختن اعضای خانواده‌های خود مواجه شدند.

منبع: حوادث
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها