جوان گمشده در ریگ جن مرگ را به چشم دید

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از نجات جوان ۳۷ ساله از مرگ حتمی در کویر ریگ جن خبر داد.

جوان گمشده در ریگ جن مرگ را به چشم دید

به گزارش تیترکوتاه؛ سرهنگ سیدعلی میراحمدی از پیدا شدن جوان 37 ساله در عمق 17 کیلومتری  کویر  صفائیه خبر داد و اظهار داشت: بعد از 16 ساعت جستجوی پلیس شهرستان سرخه این جوان در عمق کویر پیدا شد.

وی با اشاره به نحوه نجات این جوان از عمق کویر ریگ جن گفت: در پی تماس یکی از شهروندان با سامانه فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه بنده راننده تاکسی هستم و جوان 37 ساله‌ای را از تهران به مقصد کویر ریگ جن دربست سوار کردم و تا ابتدای منطقه صفائیه لاسجرد آوردم.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: این راننده تاکسی ادامه داد که این جوان از خودرو پیاده شد و به سمت بیابان حرکت کرد و چون حالات روحی و روانی مناسبی نداشت با 110 تماس گرفتم.

سرهنگ میراحمدی  خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از دریافت این خبر به سرعت چند اکیپ از مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی به هماهنگی و حضور دستگاه‌های امدادرسان اشاره و افزود: پس از ساعت‌ها پیمایش دقیق کویر صفائیه و بهره‌گیری از تجهیزات تخصصی و استفاده از ظرفیت افراد بومی و محلی منطقه ، سرانجام پس از 16 ساعت جستجو ، جوان 37 ساله در عمق حدودا 17 کیلومتری کویر پیدا شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه جستجوی  فرد گمشده در کویر  ریگ جن در اوایل بامداد به نتیجه رسید تصریح کرد: این فرد به صورت بیهوش پیدا و به سرعت جهت درمان توسط 115 به بیمارستان منتقل شد.

میراحمدی اضافه کرد: خانواده این جوان توسط پلیس شناسایی و به آنان اطلاع داده شد و با پیگیری‌های انجام شده این فرد تا کنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری است.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها