کشف ۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق

کشف ۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق

با هوشیاری ماموران انتظامی بندرعباس و رودان ۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شناسایی و توقیف شد.

به گزارش تیترکوتاه، فرمانده انتظامی استان هرمزگان صبح امروز (۲۹ اردیبهشت ماه) در تشریح این خبر گفت: طی دو ماموریت جداگانه ماموران انتظامی شهرستان بندر عباس و رودان در ادامه طرح مقابله با قاچاق کالا و سوخت با انجام کار اطلاعاتی انجام گرفته از قصد قاچاق سوخت توسط قاچاقچیان در روستای جلایی –خورخران در شهرستان بندرعباس و روستای رگاب شهرستان رودان مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

سردار علی اکبر جاویدان افزود: ماموران پس از بررسی موضوع با تشکیل اکیپ‌هایی به محل های مورد نظر اعزام و از داخل یک مشک ماری و یک‌دستگاه کامیون تانکر کشنده به ترتیب ۲۰ هزار و ۳۰ هزار لیتر، سوخت قاچاق کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی استان اظهار کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش گازوئیل های کشف شده ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شد و در این رابطه ۳ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه مبارزه جدی با قاچاق سرمایه های ملی کشور در راس ماموریت های این پلیس است، در پایان بیان کرد: هموطنان در صورت مشاهده هر گونه اخبار کالای قاچاق، موضوع را بلافاصله از طریق شماره تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


 

برچسب‌های خبر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها