توهین بازیگر مشهور به مردم خارک

جدیدترین استوری سام درخشانی نشان می‌دهد او توهین کردن را با شوخی اشتباه گرفته است.

توهین بازیگر مشهور به مردم خارک

سام درخشانی بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون کشور باز هم یک استوری عجیب در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.

او در این استوری از مردم خواسته که در انتخابات ریاست جمهوری به او رای بدهند و  نوشت: "تو اولین اقدام قول میدم اسم جزیره خارک رو کامل کنم."

استوری-سام-درخشانی

این استوری موجب اعتراض بسیاری از مردم کشور مخصوصا اهالی جزیره خارک شد.

یکی از اهالی این منطقه ضمن ارسال ایمیل به تحریریه تیتر کوتاه و ابراز ناراحتی از این شوخی اظهار داشت: به این بی‌سوادها بگویید تاریخ را مطالعه کنند و ببینند مردم خارک چه خدماتی به میهن انجام داده‌اند‌. شاید از شوخی های زشت خودشان دست بردارند.

در فضای مجازی نیز افراد مختلف او را به باد نقد گرفتند و شوخی او را محکوم کردند. به عقیده اکثر مخاطبان این شوخی ها نه تنها برایشان خنده‌دار نبوده که باعث عصبانیت و ناراحتی آنها شده است.

گفتنی است جزیره خارک یا به بیان درست‌تر «خارگ» یکی از جزایر خلیج فارس بوده و در تقسیمات کشوری در حوزۀ استان بوشهر قرار می‌گیرد. این جزیرۀ مهم از جنس مرجان است و تمام وسعت و مساحت آن  به ۸ کیلومترمربع در ۴ کیلومترمربع محدود می‌شود.

این جزیرۀ از لحاظ تجاری، اقتصادی، نظامی و تاریخی از اهمیت به سزایی برخوردار است.  در جزیرهٔ خارگ شرکت‌های پتروشیمی خارگ، شرکت نفت فلات قاره ایران و شرکت پایانه‌های نفتی ایران فعالیت می‌کنند و کلیه نفت صادراتی ایران از جزیره خارک به خارج از کشور صادر می‌شود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • سعید

    سام درخشانی اگه رئیس جمهوربشه اسم خودشو میزاره روی جزیره خارک

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها