کمپ ترک اعتیاد | آتش سوزی

آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود عمدی است / عامل اصلی دستگیر شد

دادستان مرکز استان گیلان، در پی حادثه حریق، تحقیقات گسترده‌ای در دستگاه قضایی استان انجام داده و به این نتیجه دست یافت که حادثه به عمد اتفاق افتاده و در نهایت مجرم توسط ضابطین دادگستری شناسایی و دستگیر شده است.

 آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود عمدی است / عامل اصلی دستگیر شد

سید مهدی فلاح میری، دادستان مرکز استان گیلان، اعلام کرد: از لحظه‌ی ابتدای وقوع حادثه و با تأکید های جدی از سوی رئیس قوه قضاییه و رئیس کل دادگستری استان، تحقیقات گسترده و شبانه‌روزی توسط نهاد قضایی استان به عمل آمده و دستور داده شده تا تحقیقات جامع در بیمارستان از مجروحین توسط بازپرسان انجام شود و همچنین دوربین‌های مدار بسته تحت بازبینی دقیق فنی قرار بگیرند

فلاح میری، گفت: پس از انجام تحقیقات گسترده مشخص شد کانون حریق در محلی غیر از محل قرار گرفتن بخاری بوده است.

وی در ادامه افزود: به لحاظ شعله‌ور شدن آتش، عمدی بودن موضوع متصور شد و متعاقبا با ارجاع موضوع به کارشناس رسمی آتش‌نشانی با بررسی صحنه و رویت فیلم عمدی بودن حادثه آتش سوزی این کمپ ترک اعتیاد تایید شد.

دادستان مرکز استان گیلان با بیان اینکه پس از وصول نظر کارشناس و تحقیقات معموله اقدامات شناسایی هر چه سریع‌تر انجام شد، تصریح کرد: تحقیقات توسط ضابطین دادگستری به طور مفصل و دقیق طی چند روز انجام شد تا اینکه فرد مجرم امروز در هنگام خروج از استان شناسایی و دستگیر شد.

فلاح میری، بیان کرد: فرد شناسایی شده در تحقیقات اولیه پس از مواجه شدن با ادله موجود به جرم ارتکابی اقرار کرده است.

دادستان مرکز استان گیلان، گفت: این فرد از کسانی بوده که در این کمپ بستری بوده و دو هفته قبل از این، کمپ را ترک کرده است. متهم بازداشت شده مدعی است به دلیل خصومت شخصی و ادعای سختگیری عوامل مرکز دست به این اقدام زده است.

 

منبع: میزان
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر