حقوق فرهنگیان | مطالبات فرهنگیان

تعیین تکلیف جدی این مرد برای فرهنگیان / به خیابان بیایید

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خطاب به همه معلمان، دانش‌آموزان و اولیا، گفت: فردا با حضورمان در خیابان‌ها دشمن را مایوس و با قدرت بالا در راهپیمایی شرکت کنیم.

تعیین تکلیف جدی این مرد برای فرهنگیان / به خیابان بیایید

سیزدهم آبان ماه روز مهمی در جمهوری اسلامی است. حسین کمالی در سخنرانی پیس از خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری، با گرامیداشت ۱۳ آبان، به‌عنوان روز مهم و روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اظهار کرد: امیدواریم فردا حضور پرشور همه معلمان، مربیان و دانش‌آموزان شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد، افزود: جوانان شجاع و مومن به موقع تشخیص دادند که باید مرکز فتنه در کشور لانه جاسوسی است و این حرکت را انقلاب را بیمه کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران بیان کرد: امام از ۱۳ ابان به عنوان انقلاب دوم یاد کرد به این معنا که مکمل انقلاب در سال ۵۸ بوده است.

کمالی اضافه کرد: نیروی جوان سرمایه اجتماعی کشور است که درصورت اتکا به سمت تعالی و پیشرفت حرکت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دو حادثه ۱۳ آبان سال ۵۷ و ۱۳ آبان سال ۵۸ به واسطه حضور باشکوه جوانان و نوجوانان بوده است، گفت:  قدرت جوان در هر کشوری هدایت شود اتفاقات بزرگیرا برای کشور رقم می‌زند.

*جوانان ما با خون پاک خود مردم را بیدارتر کردند

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: اینکه ما در کشور آمریکا بایستیم درحالی برخی مزدوران اعتقاد دارند راه موفقیت سازش به آمریکا است درحالی‌که ارتباط با آمریکا چیزی جز جنگ و ویرانی و نابودی است؛ چراکه از ارزش‌های انسانی و اسلامی فاصله گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران هشدار داد: امروز امریکا نه تنها امروز این همه ظلم در فلسطین را محکوم نمی‌کند بلکه تایید و حمایت می‌کند و این نتیجه ارتباط با آمریکا است.

کمالی بیان کرد: اینکه ما دشمنی خود را با آمریکا اعلام می‌کنیم بخاطر اینکه امنیت ما تامین شده و پیشرفت ما حاصل می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه این خیال خامی است اگر با آمریکا ارتباط داشته باشیم مشکلات حل می‌شود، خاطرنشان کرد: درحالی‌که هر نظامی مشکل دارد و نظام پوشالی آمریکا هم از این مشکلات مستثنی نیست و باید مشکلات کشور را براساس ظرفیت و توان داخلی رفع کنیم و دانش‌آموزان و دانشجویان امروز مدیران آینده هستند که باید به سمتی سوق یابند که مشکلات را برطرف کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران بیان کرد: دستگاه تعلیم و تربیت سنگ بنای کشور ساخته می‌شود که تکلیف مسوولان معلمان و مربیان را سنگین‌تر می‌کند.

کمالی با اشاره به وجود ۳هزار و ۹۰۰ مدرسه در استان مازندران، گفت: ۳۷هزار معلم و مربی برای ۵۳۶هزار دانش‌آموز درحال خدمت هستند که باتوجه به این تعداد آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند این بار سنگین را به مقصد برساند و ضرورت دارد همه دستگاه‌ها به آموزش و پرورش توجه کنند.

وی بیان کرد: با توجه دولت سیزدهم جایگاه معلمان و آموزش و پرورش دیده می‌شود که خط آغاز قدرتمند شدن کشور خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خطاب به همه معلمان، دانش‌آموزان و اولیا، گفت: فردا با حضورمان در خیابان‌ها دشمن را مایوس کنیم و با قدرت بالا در راهپیمایی شرکت کنیم.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر