وزارت آموزش و پرورش | معیشت فرهنگیان

بساط جدید وزیر برای فرهنگیان پهن شد / تعریف و تمجید تمامی ندارد

وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز اهتمام آموزش و پرورش بر این است که سند تحول آموزش و پرورش را احیا کند و چراغ راه خودش قرار دهد.

بساط جدید وزیر برای فرهنگیان پهن شد / تعریف و تمجید تمامی ندارد

هنوز چالش های ریز و درشت مختلف برای فرهنگیان حل نشده و ما هر روز شاهد یک تصمیم جدید در این بخش هستیم. رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش ظهر امروز در جمع نمازگزاران حرم مطهر رضوی اظهار کرد: سند تحول نقشه راه آموزش و پرورش است اما متأسفانه در ده سال گذشته سند دیگری در کنار این سند قرار گرفت که آن سند را جایگزین و اجرا کردند.

وی افزود: امروز اهتمام آموزش و پرورش بر این است که سند تحول آموزش و پرورش را احیا کند و چراغ راه خودش قرار دهد؛ برای رسیدن به آموزش و پرورش بر اساس سند تحول چند اقدام را اجرایی کرده‌ایم که به ایجاد امید، ایمان و بخودباوری در نوجوانان ایران زمین، ایجاد نشاط و تقویت هویت ملی و مذهبی در مدرسه منجر شد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان آنکه مدرسه، همان مکانی است که بذر رشد ایران در آن کاشته می‌شود، افزود: در مسیر رسیدن به نشاط و امید در نوجوان‌ها یکی از کارهایی که دنبال شده ایجاد بیش از ۲ هزار فضای ورزشی درون مدرسه‌ای بوده است؛ یکی از اهداف آموزش و پرورش تقویت آموزش مهارت در دانش آموزان است. این دولت اهتمام جدی دارد که آموزش و پرورش را به صدر بیاورد.

معلمان؛ معماران هویت ایران فردا

وی تاکید کرد: معلمان؛ معماران هویت ایران فردا هستند، آنها آینده ایران را معماری می‌کنند و هویت آینده ایران را می‌سازند؛ هر چقدر معلمان خود را متعهدتر بدانند آینده ایران والاتر خواهد بود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر