اخیر پرواز | سازمان هواپیمایی | سازمان بازرسی

رسیدگی سازمان بازرسی به تاخیر پروازها / هشدار به ۱۰ شرکت هواپیمایی

معاون تولیدی سازمان بازرسی اسامی ۱۰ شرکت هواپیمایی که بیشترین زمان تاخیر پروازی را دارند، اعلام کرد.

رسیدگی سازمان بازرسی به تاخیر پروازها / هشدار به ۱۰ شرکت هواپیمایی

تاخیر پروازها ممکن است برای مسافران بسیار ناراحت‌کننده باشد. این مشکل می‌تواند به دلایل مختلفی از جمله شرایط جوی نامساعد، مشکلات فنی در هواپیما، ترافیک هوایی شدید و یا مسائل امنیتی رخ دهد. در هر صورت، این مشکل می‌تواند باعث تأخیر در برنامه‌ریزی سفر و ایجاد مشکلاتی برای مسافران شود.

معاون تولیدی سازمان بازرسی با هشدار نسبت به تأخیر مداوم پروازها، از عملکرد نامناسب شرکت‌های هواپیمایی در جابه‌جایی مسافر انتقاد کرد و از اعلام اسامی ۱۰ شرکتی که بیشترین زمان تاخیر پروازی را دارند خبر داد.

احمد اسدیان افزود: شرکت‌های ایران ایر، کارون، وارش، آتا ایر، چابهار ایر، آسمان، اروان، کاسپین، زاگرس و قشم ایر به ترتیب بیشترین زمان تأخیر را در شهریور ماه امسال داشته‌اند.

وی اظهارکرد: بررسی‌های میدانی سازمان بازرسی، گزارش‌ها و شکایات واصله به این دستگاه حکایت از نارضایتی مردم از تأخیر مداوم پروازها دارد و در راستای نظارت بیشتر بر عملکرد شرکت‌های هواپیمایی و به منظور رعایت حقوق عامه و جلوگیری از تأخیرها به سازمان هواپیمایی کشوری هشدار داده شده است.

معاون تولیدی سازمان بازرسی با بیان اینکه متأسفانه برخی پروازها با تأخیر انجام می‌شود و این امر منجر به معطلی مردم در فرودگاه‌ها شده است، افزود: بر همین اساس سازمان بازرسی در راستای نظارت بیشتر بر عملکرد شرکت‌های هواپیمایی و به منظور رعایت حقوق عامه و جلوگیری از تأخیرها به سازمان هواپیمایی کشوری هشدار داده است.

منبع: ایرنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر