فال ابجد امروز (۱۹ مهر)

فال ابجد یکی از فال‌های پرطرفدار و بسیار قدیمی است که افراد بسیاری به پیشگویی‌ها و طالع‌های این فال اعتقاد دارند.

فال ابجد امروز (۱۹ مهر)

فال ابجد یکی از فال‌های پرطرفدار و بسیار قدیمی است که افراد بسیاری به پیشگویی‌ها و طالع‌های این فال اعتقاد دارند.

فال ابجد  قدمت زیادی دارد؛ چرا که برخی افراد آن را به زمان دانیال نبی و بعد ها به دوره ی امام جعفر صادق نسبت می دهند.

 فال ابجد امروز متولدین فروردین

ابجد فال شما: ب ج د

تعبیر: طالعت نیک است. به زودی اوضاع زندگی تان روبه‌رو خواهد شد و شما به آرامش و آسایش دست پیدا خواهید کرد،، اگر قصد معاملات پولی و مالی را دارید بهتر است؛ با مشورت کردن با بزرگانتان به انجام برسانید تا با مشکلات بزرگی در زندگی خود روبه‌رو نشوید،، بتوانید به خوشبختی و پیروزی دست پیدا کنید. نظرتان درباره ی یکی از نقشه ها ی آینده تغییر خواهد کرد. اهدفتان را روی کاغذ بنویسید و دیگران را از نقطه نظراتتان آگاه کنید. ریسک کردن در امور خرید و فروش و اقدامهای برای تغییر و تحول در کسب و کار، توام با موفقیت خواهد بود. اگر ازدواج نکرده اید، احتمال یافتن نیمه گمشده تان این روزها بیشتر است، به خنده ها اجازه ی ظهور دهید و برای افسردگی تان، پی چاره باشید.

فال ابجد امروز متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: ب ب ب

تعبیر: طالعت خوب نیست. بر سر موضوعاتی با شخصی درگیر خواهید شد که برایتان مشکلات فراوانی در زندگی به وجود می آورد و شما را ناراحت و غمگین می کند،، سعی کنید؛ دست از خصومت بر دارید که در آینده برایتان مشکلات فراوانی به وجود می آورد و شما را در زندگیتان شکست می دهد. اتفاقی زیبا باعث میشود به یکباره، گامی به جلو بردارید، کیفیت کارتان را بالا ببرید، به علت دوری از عزیزان وجداشدن از گذشته ها و خاطرات شیرین تا حدی بیقرارو نا آرام هستید، یک سفر هرچقدر کوتاه برایتان ضروری است، اکنون زمان مناسبی برای برقراری روابط دوستانه یا شغلی است، گذشته را رهاکنید. پیله کردن به شخصی که رفتنی است، فقط شمارا حقیر و کوچک نشان میدهد.

 فال ابجد امروز متولدین خرداد

ابجد فال شما: ب آ آ

تعبیر: طالعت خوب است. سعی کنید؛ در زندگیتان فرد شجاع قدرتمندی باشید تا خوشبختی و آرامش را در زندگیتان به دست بیاورید و خودتان را به آرامش و آسایش برسانید،، از دوستان ناباب خود در زندگی دوری کنید چون برایتان مشکلات فراوانی در زندگی به وجود می آورد،، و شما را به دردسر های بزرگی مواجه می کند. بالاخره کارهایی رو در دست میگیرید که باید زودتر از اینها انجامشان میدادید! پیشنهاد همکاری که اخیرا دریافت کردید به صورت جدی تری فکر کنید. ممکن است برای مدتی کوتاه با فشار و استرس زیادی مواجه شوید، اما صبر و دقتتان میتواند ان را برطرف کرده و رضایت را جایگزین ان کند. با وجود انکه مایل به بیان افکارتون هستید اما در عمل متوجه میشوید که کاره چندان آسانی نیست.

فال ابجد امروز متولدین تیر

ابجد فال شما: ج آ‌ د

تعبیر: قصد و نیت پاکی در سرخود دارید به زودی به آرزوها و خواسته های قلبی تان دست پیدا خواهید کرد،، و شادی و نشاط را در زندگیتان به وجود می آورید بهتر است؛ در زندگی بیشتر مراقب خود باشید چون شخصی می خواهد به شما صدمات بسیاری وارد کند و شما را به دردسر بیندازد. مدام در پی یافتن راه های جایگزین و فرعی نباشید. اعصاب خسته تان نیاز به استراحتی هرچند کوتاه مدت دارد. به زودی خبر خوشی را خواهید شنید. در حفظ دوستان خود و در مراقبت و پایداری از روابط خانوادگی تان تا حد ممکن کوشا باشید. تمرکز بر روی کار دیگران را کنار بگذارید. این کار باعث می شود از انجام مسئولیت های مهمتان عقب بمانید.

فال ابجد امروز متولدین مرداد

ابجد فال شما: آ ب ج

تعبیر: طالعت نیک است. تمام پستی بلندی های زندگی تان را عبور خواهید کرد،، و به موفقیت های بالای دست پیدا می کنید شما فردی مهربان و دلسوزی هستید به زودی تمام هدف ها و خواسته های تان را عملی خواهید کرد، و در مسیر های خوشبختی گام برخواهد داشت. امروز با تمام وجود به آرزوهاتون فکر کنید و از سفر پرهیز کنین که یار در نزدیکی یه شماست. مهمان عزیزی برای شما خواهد امد و شما را به مهمانی یه دوستی خواهد برد که در آنجا نیمی از خنده های آینده خویش را خواهید جست. در پوشیدن زیباترین لباستان تردید نکنین.

فال ابجد امروز متولدین شهریور

ابجد فال شما: ج ب ج

تعبیر: طالعت خوب نیست. ممکن است مشکلات سخت و دشواری در پیش رویی شما قرار بگیرد و برایتان شکست و ناامیدی را در زندگی به وجود بیاورد بهتر است؛ دست از کارهای ناصواب بردارید تا با مشکلات پولی و مالی در زندگی خود روبه‌رو نشوید،، و بتوانید خود را در زندگی به آرامش برسانید. تضادهای ایجاد شده می تواند مشاجره ای تند را به همراه داشته باشد. اگر این سرسختی ادامه پیدا کند نتایج ناگواری به بار خواهد آمد. لجبازی را کنار بگذارید . سوتفاهم ها برطرف نخواهند شد مگر اینکه خودتان پیش قدم شوید و با شخص مورد نظر مستقیم تماس بگیرید. از وظایف تکراریتان خسته شده اید و به دنبال زمان مناسب برای استراحت و تجدید قوا میگردید.

فال ابجد روزانه متولدین مهر

ابجد فال شما: آ د ج

تعبیر: طالعت خوب است. امسال سال فوق العاده عالی برای تان خواهد شد شما می توانید در مسیرهای درست زندگی راهی شوید، و موفقیت را در خود به وجود بیاورید بهتر است؛ از غم و اندوه زندگی خودتان را رها کنید و به سمت انرژی های مثبت در حال حرکت باشید تا خوشبختی و نشاط به سراغتان بیاید. اگر زمان پیدا نمی کنید موسیقی را در زندگیتان جاری کنید تا تغییر اساسی در روحیتان را به چشم ببینید. حرفی زده اید که پس گرفتنش سخت است. اگر اشتباه بوده عذرخواهی کنید وگرنه پای حرفتان بایستید و خودخوری را کنار بگذارید. بیهوده انرژیتان را هدر می دهید. شما الگوی خوبی برای دیگران شده اید و حتی سخنان و نظرهایتان برای تعدادی از اطرافیان حکم سند را دارد.

فال ابجد روزانه متولدین آبان

ابجد فال شما: آ ‌آ ‌د

تعبیر: طالعت روشن است. به لطف خداوند گره از کارتان باز خواهد شد و شما به سربلندی و موفقیت های بالایی در زندگیتان خواهید رسید،، شخصی وارد زندگی تان می شود که تغییر و تحولات بسیار زیادی در شما ایجاد می کند ،و شما را به آرامش و آسایش می رساند و خوشبختی را خیلی زود در زندگی تان به وجود می آورد. رنج و اندوه زیادی را تحمل کرده اید،و احساسات و عواطفتان را به راحتی بروز نمیدهید ،این رویه باعث گوشه گیری و انزوای شما میشود ، به زودی به مهمانی بزرگی دعوت خداهید شد اما احتمال شرکت کردنتان کم است توصیه میشود در برابر وسوسه شرکت در این مهمانی خود داری کنید. در مورد مسئله ای نظرتان را زود عوض نکنید حتی اگر فکر میکنید طاقتتان تمام شده.

فال ابجد روزانه متولدین آذر

ابجد فال شما: د د د

تعبیر: نیت خوب کرده اید. بهتر است؛ ناامیدی را در زندگی از خود دور کنید تا بتوانید در مسیرهای درست زندگی راهی شوید،، و شادی و نشاط را در خود به وجود بیاورید از شر بدخواهان در امان خواهید ماند و موفقیت و سربلندی را در خود به وجود می آورید،، بهتر است؛ سپاسگزار نعمت های فراوان خداوند باشید و در راز و نیاز با او بپردازید. از حس همدردی دیگران احساس رضایت خاطر میکنید به نحوی که انگار بار سنگینی را از شانه هایتان برداشته اند با انعطاف پذیری و سازگاری شما گره ای از کار ها باز خواهد شد پاسخگویی به شخصی یا انجام کاری شمارا در فشار یا منگنه میگذارد تا بیشتر کار کنید ابراز احساس و نا رضایتی به شما کمکی نمیکند راهی برای سرعت بخشیدن به امور پیدا کنید.

فال روزانه ابجد متولدین دی

ابجد فال شما: ج ب آ

تعبیر: طالعت نیکوست. به لطف خداوند اگر بیمار هستید از بند بیماری های خطرناکی رهایی پیدا خواهید کرد و شادی و خوشبختی را در زندگی تان به وجود می آورید،، بهتر است؛ در زندگی برای خود صدقه ای بدهید تا از چشم زخم مردم در امان بمانید،، و هیچ مشکلی در آینده برایتان به وجود نیاید. یکی از عزیزانتان را بی منظور خواهید رنجاند مراقب زبانتان باشید هر گله و شکایتی را به زبان نیاورید اگر گرفتار عشقی پرشور و نامعلوم شده اید باید به موقع با احساساتتان کنار بیایید و بعد وضعیت خود را سر و سامان بدهید در غیر اینصورت با بین بست ها و درد سرهایی مواجه خواهید شد بپذیرید که نمی توان جلوی بعضی از رخدادها را گرفت با بگو مگو با دیگران بیهوده خود را خسته می کنید.

فال روزانه ابجد متولدین بهمن

ابجد فال شما: د ب آ

تعبیر: بخت و اقبال روشنی در پیش رو دارید به زودی شانس به شما رویی می آورد،، و شما به آرامش و آسایش دست پیدا خواهید کرد ازدواجی در پیش رو دارید که برایتان مبارک است،، شما را در زندگی به خوشبختی و نشاط می رساند و شادی و موفقیت را در زندگی برایتان به وجود می آورد. بخاطر برخی سخنان در جمع خانوادگیتان کدورت هایی بوجود امده اگربه موقع در رفع انان اقدام نکنید مشکلی بزرگ بوجود خواهد امد مجبور خواهید بود بر خلاف میلتان در یک جلسه کاری مهم شرکت کنید .عدم حضورتان در ان میتواند پیامدهای ناخوشایندی به همراه داشته باشد. لازم است از محدودیت هایی اگاهی یابید که اخیرا جزئی از زندگیتان شده اند اوضاع همیشه اینطور باقی نخواهند ماند.

 فال روزانه ابجد متولدین اسفند

ابجد فال شما: آ ب آ

تعبیر: طالعت روشن است. در زندگی تان رزق و روزی حلال به دستتان خواهد رسید عاقبت روزگار به نفع شما خواهد بود ،،اگر قصد رفتن به سفر را دارید بهتر است؛ این سفر را راهی شوید که برایتان خوشایند دیده شده است موفقیت و سربلندی را در زندگی برایتان به وجود می آورد. درمیان نگاههای متعجب وحیرت زده اطرافیانتان همچنان ریسک میکنید وموفقیتهای پی در پیتان نقل مجلس دیگران خواهد شد….رخدادهای غیر منتظره در راه هستند با وجود تلاشهای فراوانتان نمیتوانید بر همه چیز کنترل داشته باشید اجازه بدهید دیگران به راه خودشان بروند اتفاق مهمی تمرکز شما را سلب میکند انعطاف پذیریتان به شما کمک میکند تا بر این ماجرا غلبه کنید.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر