فرهنگیان برای درآمد بهتر این نکات را آویزه گوششان کنند

امام جمعه شهرکرد، آغاز سال تحصیلی را آغاز یک رسالت بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: نسل جوان امروز نیازمند یک مربی هدایت‌گر، متعهد، انسان‌ساز، بصیر، دشمن‌شناس و راه‌شناس است که در مسیر تربیت دانش‌آموزان کوشا باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد گفت: امروز شاهد آغاز هفته دفاع مقدس و رژه نیروهای مسلح و اقشار مختلف در سراسر کشور بودیم که اعلام آمادگی خود را برای دفاع از این کشور و جمهوری اسلامی اعلام کردند.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: ۳۱ شهریورماه، دشمن با نگاه ددمنشانه حمله‌ای را آغاز کرد اما با ایستادگی مردم روبرو شد، ایستادگی و مقاومتی که روز به روز افزایش می‌یابد.

وی افزود: مردم ما در هشت سال جنگ تحمیلی مقابل دشمن ایستادند و درس و پیامی برای آیندگان خود صادر کردند که این روحیه و پیام امروز در نسل جوان ما مشهود است و روحیه انقلابی به قوت خود زنده است.

نکونام بیان کرد: علیرغم وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی که وجود دارد مردم پای انقلاب ایستاده‌اند، مسئولان باید با عنایت خود مشکلات سفره مردم را رفع کنند و با نوآوری و خلاقیت امکانات را در جهت رفاه مردم به کار گیرند.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: دفاع مقدس مجموعه بزرگ سازنده‌ای است که باید به صورت مستمر از ابعاد مختلف تبیین شود و اجازه تحریف به دشمن داده نشود و همچنین به خوبی به نسل آینده منتقل شود.

وی با اشاره به اینکه ایمان و تقوا در دفاع مقدس دو فعل مشهود بود، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس کارهای متعددی در سایه ایمان، تقوا و تعهد صورت گرفت و ادامه راه هم همین را می‌طلبد.

نکونام توضیح داد: انقلاب با سرعت در حال پیشروی است لذا باید مراقب باشیم بدعاقبت نشویم و از این قافله عقب نمانیم.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به سفر رئیس جمهور و حضور در سازمان ملل، گفت: اقبال مردم سراسر جهان به سخنان ایشان نشان داد دنیا منتظر شنیدن پیام ایران است و ایران به سخنگوی جهان اسلام تبدیل شده است و این از دستاوردهای مهم انقلاب است.

وی با اشاره به ۱۲ ربیع‌الاول و آغاز هفته وحدت، ادامه داد: وحدت از مسائل مهم جهان اسلام است و در کنار هم بودن، صلابت در مواضع، وحدت و همدلی امروز در حال پیاده‌شدن است.

نکونام، آغاز سال تحصیلی را آغاز یک رسالت بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: نسل جوان امروز نیازمند یک مربی هدایت‌گر، متعهد، انسان‌ساز، بصیر، دشمن‌شناس و راه‌شناس است که در مسیر تربیت دانش‌آموزان کوشا باشد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به آغاز امامت امام زمان(عج)، تصریح کرد: مهدویت از مسائل مهمی است که برخی تلاش دارند آن را دچار تحریف کنند لذا باید مراقب باشیم؛ مهدویت راه روشنی است که ائمه آن را ترسیم کرده‌اند و ما وظیفه داریم خودمان را آماده و جامعه را مهیا کنین تا انقلاب در این مسیر حرکت کند و پرچم به دست صاحب اصلی‌اش برسد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر