افشاگری لیلا اوتادی از دستمزدش در سینما

لیلا اوتادی بازیگر سینما و تلویزیون درباره دستمزدش افشاگری کرد.

افشاگری لیلا اوتادی از دستمزدش در سینما

لیلا اوتادی اظهار داشت: «شایعاتی مبنی بر اینکه من گران ترین بازیگر سینمای کشور هستم گاه در فضای اینترنتی منتشر می شود که صحت ندارد و عده ای به دشمنی قصد دارند مرا گران ترین بازیگر سینمای ایران معرفی کنند در صورتی که این امر درست نیست. وی افزود ، به نظرم این حرف ها شایعات اینترنتی است که تنها از جانب دشمن شکل می گیرد.»

اوتادی در مورد دستمزد خود گفت : «مردم بهتر از همه دستمزد من را می دانند. شایعات مبنی بر بالا بودن دستمزد من برای خودم هم تازگی داشت و هم عجیب بود. اصلا این طور نیست و فکر می کنم یک عده با من دشمنی دارند. آقای ودادی نیز می تواند این مسئله را تأیید کند.» او همچنین در یکی از قسمت های برنامه ی دورهمی که به عنوان مهمان حضور داشت این شایعه را تکذیب کرد.

لیلا اوتادی بازیگر ۴۰ ساله ایرانی است و با فیلم چشمان سیاه ایرج قادری وارد عرصه بازیگری شد.رشته لیلا اوتادی دانش آموخته معماری داخلی دانشگاه تهران است او در مجموعه محبوب گاندو نیز به ایفای نقش پرداخته است. لیلا اوتادی همچنین مجموعه شعری در سال 93 منتشر کرده است. او تا به حال ازدواج نکره است اما هر از چند گاهی شایعاتی مبنی بر ازدواج او مطرح می شود.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر