این فرهنگیان ۲۰ میلیون گرفتند / کافی نبود باز هم می دهیم

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: کارنامه فرهنگی دانشجو معلمان این دانشگاه علاوه بر کارنامه علمی از مهرماه امسال در این دانشگاه اجرایی می شود.

حجت الاسلام محمد تقی مبشری، روز یکشنبه در آیین معارفه رییس جدید دانشگاه فرهنگیان یزد، افزود: معلمی باید از دانشگاه فرهنگیان فارغ التحصیل شود که یک امدادگر باشد و در تعلیم و تربیت نیز به تمام معنا معلم باشد .

وی ادامه داد: دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان باید در بصیرت سیاسی نیز جریان شناسی را بلد باشند و قدرت تحلیل سیاسی داشته باشند و لذا برنامه ویژه ای در مهرماه امسال تدوین شده و در سراسر کشور اجرایی خواهد شد و کارنامه فرهنگی دانشجو معلم نیز ارزیابی می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: از مهرماه سالجاری دانشگاه فرهنگیان باید معلمی را تربیت کند که در بخش های مختلف تعلیم و تربیت توانمند باشد و معلمی که توان خواندن قرآن را نداشته باشد نمی تواند معلمی کند و در نظام جمهوری اسلامی که شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده باید معلم آن نیز مجهز به تقوا و عمل صالح باشد.

حجت الاسلام مبشری اظهار داشت صحیفه سجادیه و نهج البلاغه نیز از دیگر الزمات این دانشگاه است و لذا ما وظیفه داریم توانمندی قرآنی را تقویت کنیم و سال قبل برای هر کانون قرآن و جهت توانمند سازی دانشجویان در موضوع قرآن ، مبلغ ۲۰ میلیون تومان به هر کانون تخصیص یافت اما هنوز کافی نیست و کارهای بیشتری در زمینه قرآن و نماز و صحیفه سجادیه و نهج البلاغه باید انجام شود.

استاندار یزد نیز در این مراسم گفت: دانشگاه فرهنگیان قلب تپنده آموزش و پرورش است و احیای آن یعنی احیای سند تحول بنیادین و هر چقدر به این دانشگاه توجه شود قطعا در سند تحول بنیادین نیز موفق خواهیم بود

مهران فاطمی اظهار داشت: هر دانشمندی نمی تواند معلم باشد و این سختی کار تربیت است و وظیفه سنگینی بر روی دوش دانشگاه فرهنگیان قرار دارد .

حجت الاسلام سید محمد کاظم مدرسی امام جمعه بخش مرکزی (محمد آباد) یزد نیز در این نشست گفت: تزکیه بر تعلیم مقدم است وحرکت در دانشگاه فرهنگیان باید جهادی و مومنانه و انقلابی باشد همچنین نسبت به مسائل فرهنگی در این دانشگاه باید حساسیت بیشتری نسبت به دیگر دانشگاهها باشد و این دانشگاه مجموعه ای از تعلیم و تعلم است .

در این مراسم از زحمات منصور دهقان منشادی تقدیر و علی اکبر کریمی زارچی بعنوان سرپرست مدیریت پردیس های دانشگاه فرهنگیان یزد معرفی شد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • حمید

    تو رو خدا اینطور تیتر نزنید،کدام فرهنگی ،تا حالا ۲۰ میلیون گرفته ؟به فرهنگیان هنوز یک ریال اضافه نداده اند ،خصوصا بازنشستگان این قشر زحمتکش،این ۲۰ میلیون که مبلغ ناچیزی است بودجه تخصیصی به آموزش قرآن و نهج البلاغه دانشگاه فرهنگیان است،

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر