اشک شوق فرهنگیان برای این اتفاق مهم

بنیاد برکت، ۹۹۶ مدرسه کانکسی را با کلاس های درسی مستحکم، جایگزین کرد. بیشترین تعداد جایگزینی در استان های لرستان با ۱۶۵، سیستان و بلوچستان با ۱۴۴، کرمانشاه با ۱۲۷، فارس با ۱۱۶ با و آذربایجان شرقی با ۷۹ مدرسه کانکسی با مدرسه ای مستحکم و دائمی است.

اشک شوق فرهنگیان برای این اتفاق مهم

این اقدام ارزشمند در شرایطی شکل گرفته است که مدارس کانکسی در ایران به دلیل کمبود فضای آموزشی، افزایش نرخ اجاره و هزینه ساخت، عدم توانایی دولت ها در ساخت مدارس دائمی و... شکل گرفته‌ است و شرایط سخت تحصیلی را برای دانش آموزان ایجاد کرده است که اقدام بنیاد برکت منجر به کاهش این سختی ها برای دانش آموزان کشور به خصوص در مناطق

این ۹۹۶ مدرسه مستحکم که جایگزین مدارس کانکسی قبلی شده اند، دانش آموزان را از شرایط ناایمن رهایی داد. ضمن اینکه ساختمان‌های کانکسی برای حفظ دمای داخلی، از سیستم‌های گرمایش و سرمایش نامناسب استفاده می‌کنند که باعث بروز بیماری های تنفسی و سایر مشکلات سلامتی می شوند که حال ۹۹۶ نقطه از ایران، دانش آموزانش می توانند در شرایط ایمن تری به تحصیل بپردازند.

توزیع بنیاد برکت مدارس جایگزین کانکس

محیط آموزشی باید احساس امنیت و راحتی را برای دانش آموزان فراهم کند؛ اما مدارس کانکسی به دلیل وجود ساختمان‌های ناپایدار و ناهماهنگی با استانداردهای آموزشی، باعث بروز اضطراب و استرس در دانش‌آموزان شوند که امیدواریم بنیاد برکت که گام های موثر خود برای رفع این مشکلات را شروع کرده است با سرعت بخشیدن به تکمیل پروژه های زنجیره ای که در دستور کار دارد، آسیب ها را هر روز کمتر کند.

گفتنی است،  بنیاد برکت بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست های ابلاغی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام و به منظور توسعه‌ فضاهای آموزشی و توزیع عادلانه‌ امکانات تحصیلی در مناطق محروم و کم تر توسعه یافته‌ سراسر کشور اقدام به راه‌اندازی نهضت مدرسه سازی در این مناطق کرده و ساخت مدرسه‌ یکی از بنیادی‌ترین و ماندگارترین اقدامات این بنیاد است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • مهران

    الان چرا اشک شوق باید بریزن؟؟؟؟!!!!!

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر