خدمت‌رسانی این مراکز در تعطیلات پیش‌ رو

کلیه مراکز معاینه فنی خودروهای شهر تهران در تعطیلات پیش رو ( ۲۳ تا ۲۵ شهریور) باز است، اما مجموعه فرهنگی و گردشگری برج میلاد در این ایام تعطیل است.

خدمت‌رسانی این مراکز در تعطیلات پیش‌ رو

مدیرعامل شرکت ستاد معاینه فنی شهر تهران عصرچهارشنبه ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری رحلت جانگداز پیامبر گرامی اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص)، شهادت حضرت امام حسن (ع) و شهادت حضرت امام رضا (ع) اعلام کرد: در روز پنج شنبه ۲۳ شهریور ماه مراکز بیهقی و شهید آبشناسان به صورت شبانه روزی و مراکز شهدای زمان آباد، بعثت، فدائیان اسلام و واحد‌های سیار جیحون و پایانه کاوه از ساعت هفت تا ۱۴ فعال است.

شادی مالکی افزود: در روز جمعه ۲۴ شهریور ماه مراکز بیهقی و شهید آبشناسان به صورت شبانه روزی و مراکز امام رضا(ع)، شهدای زمان آباد، بعثت، فدائیان اسلام از ساعت هفت تا ۱۴ فعال و در روز شنبه ۲۵ شهریور ماه مراکز بیهقی و شهید آبشناسان به صورت شبانه روزی و مراکز امام رضا(ع)، شهدای زمان آباد، بعثت، فدائیان اسلام و واحد‌های سیار جیحون، پایانه کاوه و دادمان از ساعت هفت تا ۱۴ فعال است.

وی در خصوص فعالیت مراکز معاینه فنی شهر تهران در هفته پایانی شهریور ماه در ایام تعطیلات رسمی گفت: با توجه به سفرهای تابستانی و اهمیت انجام معاینه فنی پیش از سفر به منظور اطمینان از صحت و سلامت ایمنی خودرو، جهت رفاه حال و تسهیل در خدمت رسانی به شهروندان به ویژه در ایام تعطیل که مشتریان با فراغت خاطر بیشتری می‌توانند از خدمات مراکز استفاده کنند این مجموعه بنا بر تقاضای مشتریان نسبت به ارائه خدمات در چند مرکز در ایام تعطیل اقدام کرده است.

گفتنی است در روزهای تعطیل سال جهت رفاه حال شهروندان برخی از مرکز معاینه فنی فعال هستند که شهروندان می‌توانند جهت اطلاع از آخرین وضعیت کاری این مراکز به سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران inspection.tehran.ir مراجعه و یا با سامانه پاسخگو ۹۶۰۰۶۰۰۰ تماس حاص کنند.

فروشگاه‌های شهروند نیز باز است

همچنین روابط عمومی شرکت شهروند ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت حضرت رسول اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) اعلام کرد: تمامی شعب فروشگاهی شهروند در روز پنجشنبه و شنبه ۲۳ و ۲۵ شهریورماه باز و طبق روال عادی به شهروندان خدمات‌رسانی دارد.

تعطیلی میادین تره بار و برج میلاد

روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام رحلت رسول اکرم حضرت محمد(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) اعلام کرد: روز پنجشنبه تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار تعطیل است.

گفتنی است میادین و بازارهای میوه و تره بار در روز جمعه از ساعت هشت تا ۱۳ و همچنین روز شنبه مصادف با شهادت امام رضا (ع) از ساعت هشت تا ۱۳ آماده خدمت رسانی به شهروندان عزیز تهرانی است.

لازم به ذکر است از روز دوشنبه ۲۶ شهریور ساعات کاری میادین و بازارهای میوه و تره بار طبق روال گذشته از هشت تا ۱۳ و ۱۵ تا ۲۰ برقرار است.

همچنین مجموعه برج میلاد تهران همزمان با شهادت امام حسن مجتبی (ع)، امام رضا (ع) و رحلت رسول اکرم (ص) در روزهای پنج شنبه و شنبه ۲۳ و ۲۵ شهریور ماه تعطیل است، علاقه‌مندان و شهروندان می‌توانند روز جمعه ۲۴ شهریور ماه از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۲ از یادمان ملی ایرانیان بازدید کنند.

منبع: ایرنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر