دعوای این خواننده و بازیگر بالا گرفت!

در روزهای اخیر توئیت‌ها و نقل‌قول‌های کاربران فضای مجازی نشان می‌دهد که یکی از بازیگران معروف سینما با یکی از خوانندگان تازه مطرح شده به اختلاف خورده تا جایی که شایعه درگیری فیزیکی این دو نفر در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است.

دعوای این خواننده و بازیگر بالا گرفت!

رسانه اصولگرای مشرق نیوز در خبری مدعی شد: در روزهای اخیر توئیت‌ها و نقل‌قول‌های کاربران فضای مجازی نشان می‌دهد که یکی از بازیگران معروف سینما با یکی از خوانندگان تازه مطرح شده به اختلاف خورده تا جایی که شایعه درگیری فیزیکی این دو نفر در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است. لازم به ذکر است تیترکوتاه قادر به تایید این خبر نمی‌باشد.

ترلان پروانه که در سال‌های اخیر به شهرت رسیده خبر داده است که از طرف شروین حاجی‌پور مورد تعرض قرار گرفته است.

در روزهای اخیر توئیت‌هایی از ترلان پروانه منتشر شده که نشان می‌دهد این بازیگر سینما از سوی حاجی‌پور مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

ترلان1

کاربران برای شرح این ماجرا، تصاویری از صفحه تردز و اینستاگرام ترلان پروانه منتشر کردند که نشان می‌دهد وی صفحه توئیتری جدیدی را ایجاد کرده و ضمن اینکه آن را متعلق به خود می‌داند، اظهار می‌کند که در این صفحه می‌تواند خارج از فعالیت هنری و سینمایی در اینستاگرام، احوالات و دل نوشته‌های خود را بهتر به انتشار عموم بگذارد.

ترلان

خانم پروانه در این اکانت مدعی شده که توسط شروین حاجی‌پور مورد تعرض فیزیکی قرار گرفته است. این بازیگر تصاویری از کبودی دست و شکستگی تلفن همراه نیز منتشر کرده است.

ترلان2

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر