علت پلمب مراکز تفریحی در تهران چه بود

۱۰ شهربازی و مرکز تفریحی آبی غیر استاندارد در استان تهران، در طرح نظارتی ضربتی تابستانه، پلمب شد.

علت پلمب مراکز تفریحی در تهران چه بود

آقای محمدحسین طاهری مدیرکل استاندارد استان تهران با اعلام این خبر افزود: کارشناسان استاندارد با بازرسی از بوستان‌های مسکن مهر و ندایی واقع در اسلامشهر، رنگین کمان و حافظ واقع در اندیشه، استاد شهریار واقع در نسیم شهر، شهدای گمنام واقع در تهرانسر و شهربازی ایما واقع در آبشار تهران، تجهیزات تفریحی فاقد گواهینامه بازرسی سالیانه معتبر در این اماکن را پلمب کردند.

دبیر شورای استاندارد استان تهران گفت: با توجه به افزایش استفاده از مراکز تفریحی آبی در ایام گرم سال، سه مرکز تفریحی آبی جماران واقع در نیاوران، یاس واقع در شهرری و مفتح واقع در خیابان شریعتی به دلیل عدم استانداردسازی تجهیزات تفریحی آبی خود پلمب شدند.

طاهری تاکید کرد: همه تجهیزات تفریحی اعم از شهربازی‌ها، کابل‌راه‌ها و مراکز تفریحی آبی مشمول استاندارد اجباری‌اند و در صورت اقدام نکردن مالکان و بهره‌برداران تجهیزات تفریحی پلمب شده برای انجام استانداردسازی و دریافت مجوز بهره‌برداری معتبر، پرونده آنها برای طی مراحل قانونی به محاکم قضایی ارسال خواهد شد و این اداره‌کل در خصوص تامین ایمنی و سلامت شهروندان به وظایف خود عمل خواهد کرد.

این مقام مسئول گفت: در چهارماهه گذشته امسال، تعداد ۱۳۰۷ تاییدیه استاندارد برای تجهیزات تفریحی در سطح استان تهران صادر شده‌است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر