بیانیه ای به بهانه سالروز شهادت شهید صارمی؛

خبرنگار چشم بینای مردم است

خانه مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی به مناسبت ۱۷ مردادماه سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار بیانیه ای صادر کرد.

خبرنگار چشم بینای مردم است

متن این بیانیه به این شرح است:

یاد و خاطره شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری ایرنا و روز خبرنگار را در حالی برگزار می کنیم که این روز مقارن با ایام محرم حسینی است.  

ضمن عرض تسلیت این ایام ‌ و گرامیداشت یاد و خاطره این شهید عزیز و شهید امانی تنها شهید رسانه استان ، تلاشها و مجاهدت های اصحاب رسانه و خبرنگاران عزیز را در میدان جنگ نرم به عنوان سربازان خط مقدم جبهه فرهنگی که بیان و نوشتارشان الگوگرفته از پیام رسان کربلاست، ارج می نهیم و قدردان تلاش های شبانه روزی یکایک آنان در سنگر «جهاد تبیین» هستیم.

آری ، ۱۷ مرداد روز خبرنگار، یادآور تلاشهای کسانی است که  همچون شهیدان والامقام آوینی، صارمی ، امانی و خیل شهدای عزیز اسلام و انقلاب، شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، وارد سنگر آگاهی و اندیشه شدند تا از ارزش های ناب اسلام و انقلاب پاسداری و به مدد قلم و رسالت سنگین خبری، صادقانه و بی منت موجبات روشنگری ، تعالی و پیشرفت و بالندگی جامعه را تحت توجهات ولی عصرارواحنا له لفداء ودر پیروی از مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای، فراهم کنند.

خبرنگارانی که با رعایت اخلاق حرفه‌ای، به عنوان چشم بینای مردم، نمادی از امانتداری، صداقت، مسئولیت‌پذیری، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌ شناسی‌ و عدالت طلبی اند و مبارزه بافساد و سیاه نمایی‌ها یکی از ویژگی‌های مهم آنان است.

ضمن تبریک این روز به تمامی اهالی رسانه به ویژه خبرنگاران سخت کوش که به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش آفرینی می کنند؛ امیدواریم که با همکاری و هم افزایی بتوانیم رسالت اصلی خود را در راستای تحقق اهداف ارزشمند گام دوم انقلاب و در مسیر آگاهی و خدمت به مردم و ایجاد امید ونشاط در جامعه به خوبی انجام دهیم.

خانه مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر